keskiviikko 16. maaliskuuta 2011

inner beauty is for fat people


Tänään on ollut aivan superkiirepäivä. Olen kirjoittanut kiireellä esseen huomiselle uskonnon tunnille. Ja...
No, siihenpä se kiire sitten menikin. Pääsin koulusta vasta neljältä (okei, oli liikuntaa ja yritin riehua ulkona mahdollisimman paljon, että ees vähän kaloreita palais) ja sitten tuli jotenkin paniikki kun piti kirjottaa laajasti. Hyi. Inhoan kiirettä. Mutta toisaalta oon parhaimmillani just kiireessä, silloin kirjoitan just parhaiten ja niin. Oon vissiin hyvä paineen alla.

Syömiset tälle päivälle on menny aika lailla päin vittua, mutta jotenkin ei edes stressaa. Päätin, että noudatan tuota eilen postaamaani kalorimäärää sillee summittaisesti, että jos joku päivä menee vähän yli, niin ne urheillaan pois ja seuraavana päivänä alle 500 kcal.


Okei, eli syömiset tälle päivälle:
aamupalaksi banaani ~ 67 kcal
koulussa 1 Koulunäkki ~ 34 kcal
plus Keiju-levitettä ihan vähän ~ 32 kcal
ruuaksi n. 150 grammaa broiler-riisigratiinia ~ n. 250 kcal
1 Reissumies-puolisko ~ 60 kcal
plus siivu Edam 17 % juustoa ~ 22 kcal
plus Beceliä ~ 32 kcal
150 g viinirypäleitä ~ 108 kcal 
ja murheenkryyninä 50 g Fazerin vaaleaa maitosuklaata ~  276 kcal
total: 880 kcal
Sika. Sikasikasikasikasika.

Liikunnat:
1 h koululiikuntaa ~ ehkä 100 kcal??
40 min kävelyä (Jn luo ja takaisin) ~ 160 kcal
total: jotain 260 kcal

Hyi saatana että alko ahdistaa tuo ruuan määrä kun luettelin. Miksi suklaata, oi miksi?
Jaa'a sitä saa kysyä. 
Kivakiva.
Vaikka noiden liikuntojen avulla noi ylimääräset periaatteessa kulu pois, niin silti.

MITEN TÄMMÖSILLÄ KALORIMÄÄRILLÄ MUKA PYSTYY LAIHTUMAAN?
Huomenna alle 500 kcal.

Kävin muuten tänään salaa äidin toimivalla vaa'alla, painoin 56,9 kg, eli aika hyvin arvioitu. Jos tuo paino ei ala  parin päivän sisällä pudota, niin vähennän noita kaloreita sitten kunnolla, ei mitään 800 kcal päiviä, lol.


mun pitää laihtua.


3 kommenttia:

  1. tsemppiä sulle, kyl sä vielä pystyt laihtumaan!
    mut varo repsahtamasta ahmimiseen, ei se oo sen arvosta.
    nothing tastes as good as thin feels:)

    VastaaPoista
  2. Hei ihan oikeesti, pakko nyt sanoo... Tää on ihan sairasta lukee tätä sun blogia! Ite en oo koskaan huolehtinu tai stressannu omaa syömistäni, silti oon hyvässä kunnossa ja painan 52kg ja oon 169 cm pitkä. Aina oon harrastanu urheilua ja nytkin pelaan futista. Älä stressaa! Keskity kouluun älä painoon! Sun pitäs varmaa löytää joku poika joka sulle kertois, että oon täydellinen omana ittenäs. Ei siinä mitää jos haluut laihtua ja olla tikissä kesällä, mut kunhan toi ei mee liika laihduttamiseks. Mä ainaki mielummin oon vähän rasvaa ja LIHAKSIA, ku pelkkä kasa luuta ja nahkaa, hyi että! Ja sun pitäs syödä monipuolisesti!!! mutta onnee nyt yritykselle, ja älä näännytä ittees!

    VastaaPoista
  3. muista syödä proteiinia ja treenata lihaskuntoa ettei susta tule laihaläski. eli siis laiha mutta korkeella rasvaprosentilla. löysä laiha ilman lihaksia, se ei oo kaunista. HUOM! tunti koululiikuntaa kuluttaa vähintään 300 kaloria ei 100! mun mielestä laihdutat liikaa terveytesi kustannuksella mutta anorektikkoa ei pysäytä kuin anorektikko itse.

    VastaaPoista