sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

this is your life. are you who you want to be?

Hiihtoloma loppuu tänään.
Huomenna paluu kouluun.
Paluu tylsyyteen, harmaaseen arkeen.
Paluu kiireeseen ja siihen ettei jaksa.
Paluu siihen, ettei välttämättä ehdi syömään mitään.
Ja se on ihanaa.



Tää hiihtoloma oli mun dieetin kannalta ajatellen aika vitun huono. Mä en oo oikeesti tehny mitään muuta, kuin syöny herkkuja, syöny kun on niin nälkä tai syöny kun ei jaksa muuta. Mä oon vaan kattonu J'n kanssa sängyn pohjalla Lostin ekaa tuotantokautta (muuten, Kate on aika hyvä thinspo) ja siitähän mun kroppa tykkään; ettei liiku yhtään ja syö vaan.
HEI REISILÄSKIT KIITTÄÄ!
Vittu.

Mutta oikeasti. Mä tein eilen itelleni LISTAN. Listan ens viikolle. Ja vannotin Jlle, että se saa vaikka lyödä mua jos en noudata sitä. (okei se vaan nauro, eikä se mua oikeesti löis)
Maanantaina teen paluun todella failanneelle ABClle, mutta oikeasti, OIKEASTI, mä vedän sen nyt niin hyvin loppuun kuin pystyn.



Okei, aika itsestäänselvää, mutta kuitenkin.

KIELLETTY RUOKA:
- karkit
- suklaa
- sipsit
- keksit
- leivokset

Noita siis ei missään MISSÄÄN nimessä syödä.
Tilannetta vaikeuttaa vaan pikkuriikkisen se, että J'llä ja sen veljellä on synttärit ens viikolla. Ja mun pitää leipoa sinne.
MUTTA MÄHÄN PYSYN TIUKKANA.


LIIKUNTASUUNNITELMA:
Ma ~ Zumba (voi lol, bodypump on peruttu)
Ti ~ Kävelylenkki, 1 h + Jumppapallon lihaskunto
Ke ~ Crosstrainer, n. 30 min + KG-lehden jumpat
To ~ Jumppapallon lihaskunto + kävelylenkki (pianotunnit, en oikeen tiiä kuinka paljon ehtii :s)
Pe  ~Crosstrainer +  KG-lehden jumpat
La ~ Kävelylenkki
Su ~ Crosstrainer + Jumppapallo

Jep, ei paljon, mutta toi on mulle kuitenkin realistista. 


Okei, ei muuta. 
Mutta oikeasti, nyt tää onnistuu.
Jos tää ei onnistu nyt, niin mä voin unohtaa mun mintunvihreät bikinit kaappiin ja tappaa itteni. :)


Ps. Tervetuloa uusille lukijoille! ♥ 
Pps. Tekisin tässä piakkoin kysymyspostauksen, mutta se edellyttää, että te kysytte multa jotain!
Ppps. Mun laksat loppu, ffuuuuu-

1 kommentti:

  1. Mulla ois sellainen vinkki jota en kyllä suosittele ja se ei ole terveellinen, mutta itse niin teen ja se toimii. Joka toinen päivä kannattaa juoda vain nestettä ja mieluiten vettä, kun taas ne väliin jäävät päivät kannattaa syödä pelkkiä hedelmiä ja kasviksia. Ja itse toistan samaa jokatoinen viikko niin kuukaudessa on lähtenyt yli viisi kiloa. Lähtisi enemmänkin jos liikkuisin enemmän. Ja kysymuksiä on myös yksi: Miten voin mitata kalorit esim. jos juon pienestä lasista kokista? koska pullossa on vain koko pullollisen kalorimäärä?

    VastaaPoista