perjantai 25. maaliskuuta 2011

I'm just waiting for the day when I'll finally feel like worth something

Arvatkaas kuka painoi eilen 55,7 kg? 
Oh yes.
Eilinen menikin sitten ohi, mm. sinfonia-konserttia kuunnellessa.......
Älkää kysykö.



Tänään on ollu ihan hirveä päivä.
Morkkis syömisistä, kyllä, karkkiakarkkia.
Morkkis siitä, että en oo opiskellu jakson aikana kunnolla näitä asioita ja nyt koeviikko kaatuu päälle.
Mä en osaa näitä asioita.
Mua on itkettäny tänään aivan valtavasti, stressiä, vitusti stressiä noista kokeista ja lukemisista.
Mä vihaan tätä.
Mä vihaan itteäni.
Mä oon niin uskomattoman laiska.
Riideltiin J'n kanssa, kun en voinut lukea niillä, kun oli liian kuuma ja melua.
Itkettiitkettiitketti.
En saa luettua.
Oon punanaamainen, meikitlevittänyt, ruma, lihava, hikinen, laiska sika.


Mä vaan haluan päästä pois.
Mä haluan irti tästä kaikesta.
Mä haluan nukkua viikon.

piirrät ihollesi, kivullesi kasvot
teräksellä kirjoitat, nimen vihallesi
kylpyhuoneessasi, yöllä puoli kaksi
kun kaikki muut jo nukkuvat, on sinun hetkesi
olla vallassa, olla olemassa

Ps. Onko edes maailman ihanin pianokappale?



3 kommenttia:

  1. Toi pianokappale on kyllä ihanain <3 ...ja oon kade sun painosta..

    Toivon et löytäisit vähän aikaa itelles ja voisit levähtää!

    VastaaPoista
  2. oon lukenu sun blogia nyt jonkun aikaa :> edistyt ihan sika hyvin! kyllä se siitä!

    VastaaPoista
  3. oon blogisi uusi lukija ja tykkään kun päivittelet niin usein!meen itteki samoilla meiningeillä ja ajatuksilla.Koin itse samanlaisen päivän tänään!Koitetaan jaksaaa.onneks kohta on kesä, vaikka se tuo liikaa paineita, koska peilistä katsottuna näyttää juuri siltä isolta löskiltä valaalta,mutta jaksamista sinne! <3

    VastaaPoista