keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

don't waste another day

Mä oikeesti ilahduin niin paljon NIIIIN PALJON noista parista tsemppi-kommentista. KIIITOS! :)
Mä päätin oikeasti tänän, että mä en failaa enää yhtään päivää hiihtolomalla. Tää loputon syöminen loppuu nyt PISTE. Mä kuulin nimittäin radiosta matkalla kotiin jonkun randomkappaleen, jossa laulettiin Don't waste another day.






Se jotenki herätti mut, (okei kuulostaa oudolta) mutta oikeasti. Tässä ei oo päivääkään hukattavana. Kesälomaan on alle kolme kuukautta aikaa ja mun kroppa näyttää tältä.
Nyt mä otan oikeen kunnolla itteäni niskasta kiinni ja vedän ABCn loppuun niin hyvin kuin mahdollista. Näitä repsahduspäiviä ei voi oikeasti ollenkaan laskea siihen, joten alotan päivästä 16 taas. (lol, oon säälittävä, mutta pakko)
Tätä päivää ja huomista en voi kuitenkaan vielä ottaa mukaan, koska huomenna ollaan menossa kaupunkiin ja Subway kutsuu. Oi kyllä, kavereiden päätös ja mä en pysty tekemään sille mitään. -.-


Mutta kyllä tääkin päivä onnistu! Mä tulin kotiin iltapäivällä ja olin lähdössä kavereita tapaamaan. Ajattelin, että söisin palan eilistä pizzaa, ettei tulis heti nälkä, mutta sitten en syönytkään.
Mä päätin olla vähän littanavatsaisempi.
Mä estin itteäni ekan kerran tän loman aikana.
So happy!
Kaverin luona puhuttiin paljon painosta, kaloreista, urheilemisesta ja kaikesta semmosesta.
(ei ainakaan yhtään tullu tyytyväinen olo, kun kuulin, että kaverini M, on samanpainoinen kuin minä. ja on kymmenen senttiä lyhyempi.)
Siellä tuli kuitenkin syötyä pari pientä Digestive-keksiä ja sitten juotua kuppi suklaakahvia. 
Oisin voinu varmaan kieltäytyä, mutta en jotenki kehdannu.


Kaverilta tultuani kuitenkin repsahdin syömään suht pienen palan pizzaa. 
Sikasikasikasikasika, enää ei sitten muuta tänään.

Muuten, suosittelen tosiaan ostamaan ton tämän kuun KG-lehden. Siinä oli TOSIHYVIÄ juttuja, itsekontrollista ja laihaläskistä ja kaikesta. (ja tosi hyviä jumppaohjeita just reisille ja perseelle, thank you lord)
Ja sain eilen kuitenkin ajateltua sen verran kaupungilla, että ostin.... jumppapallon! 
Tänään alkaakin sitten tiukka treeni senkin avulla.
I'm gonna do this.

Syömiset tälle päivälle:
1 lasillinen metsämarja-fun lightiä ~ 1 kcal
1 riisikakku ~ 23 kcal
1 kuppi suklaakahvia + maito + sokeri  ~ 90 kcal
2 pientä Digestive-keksiä ~ 135 kcal
pieni pala pizzaa ~ 130 kcal
0,5 l sokeritonta kokista ~ 4 kcal
total: 383 kcal

Ei paha näin ahmintakierteen päätökseen. Nyt vaan pitää pitää suu kiinni loppuilta. 
Pliispliis onnistu!

Yritän illalla vielä jaksaa polkea crosstraineria, tai ainakin teen jumppapallon ohjekirjan mukana tulleet jumpat.
Jos niistä vähän kaloreita palais.
Mä aion onnistua tässä.
Tsemppiä oikeesti ihan kaikille!
ME ONNISTUTAAN TÄSSÄ!


Ps. 2 uutta lukijaa! ♥
Pps. Kävin aamulla vaa'alla, 56,8 kg. Ei onneksi tuota painoa kuitenkaan oo hirveesti tullu, mutta silti, nyt niskasta kiinni.
Pps. Suunnittelin sellasta kysymyspostausta. Innostaisko teitä kysyä multa mitään?

7 kommenttia:

  1. hei sait uuden lukijan :)
    Saa myös tsekata minunkin blogini!
    http://tomyperfection.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. http://suosikki.fi/tickle-your-fancy/vatsalihastreeni

    loistavia liikkeitä pallolla:)

    VastaaPoista
  3. Heippa! On pakko sanoa, että tää sun blogi on inspannu muakin tosi paljon! :) Oon ittekkin alottanu ton "Ana Boot Camp" -dieetin tässä pari päivää sitten ja hyvin mullakin on sujunu. Yleensä en jaksa ees seurata mitään blogeja, mut sun juttuja on jotenki tosi kiva lukea ! Ja tykkään jotenkin sun mausta noissa thinspo-kuvissa :D mut oikeesti tositositosi paljon tsemppiä sun jatkoon, oon varma että pääset kesäkuntoon tän kolmen kuukauden aikana!! :)

    ♥ emma

    VastaaPoista
  4. NanaX: hei jee! :) ja kyllä, tsekkaanpas tässä piakkoin!

    Anonyymi: kiitos tosi paljon tuosta linkistä! varmaan tosi hyödyllisiä.

    Anonyymiemma: Kiitoskiitos, tässähän ihan punastuu kehuista! :) tsemppiä sullekin tosi paljon ABCn kanssa ja selviä sinä vähän paremmin kuin minä. :>

    VastaaPoista
  5. Hei, tuosta kun noin vähällä kalorimäärällä pärjäät, niin täytyy kokemuksesta sanoa, että et enää laihdu. ja kun tuo ruokavalio on melkos epäterveellinen, kun tulee napsittua digestivejä ja pitsaa, ei proteiineja, hyviä hiilareita, vitamiineja... Elimistösi on siis paastolla. Jos viikon söisit ruoka-ajalla: aamupala: lautasellinen kaurapuuroa + omena, lounas: keitto + yksi leipä, välipalaksi hedelmä päivällinen: salaattia, proteiinia paljon (esim. 2dl soijarouhekastiketta tai jauhelihaa tai kanaa) ja keskikokoinen peruna, juomaksi vettä, vielä illalla ennen nukkumaan menoa esim. maustamaton jogurtti tai rahka. Tuolla ruokavaliolla et silti täytyä 1500kcal, mutta paastotila elimistössäsi loppuu, ja rasva alkaa palamaan. =)

    VastaaPoista
  6. Oot sairas ihminen. Hanki apua. Tuo ravinto tuhoaa sun terveyden; tekee melkein mieli sanoa että naurattaa sitten kun sun kroppa pettää alle kolmikymppisenä. Saatanan huomionhakuiset teinit.

    VastaaPoista
  7. Löysin tän sun blogin tänään ku luin iltalehden sivuilta jotai juttuja laihdutuksesta ja täytyy sanoa että tää inspaa tosi paljon ! Mullakin on kyl toi sama ongelma että ei oo itsekuria ;<< Napsin aina kaikkia herkkuja ja sit alkaa kaduttaa ja en jaksa ees liikkua ku "siit ei oo mitää hyötyä enää". Mut nyt mäki alotan ton ABC- dietin! Pakko saada kesään mennes tää maha pois. Ja haluun viel sanoo että sä kyllä pystyt tähän!

    VastaaPoista