tiistai 8. maaliskuuta 2011

failure

Tää on kussu niin pahasti.
Hiihtoloma.
Oon lihonu vaa'an mukaan ainaki kaks kiloa.
En uskalla enää käydä sillä.
En uskalla kattoa enää vaa'an punaisiin, syyttäviin silmiin ja itkeä kun tuli vähän syötyä pullaa ja pitsaa.
Mä inhoan ruokaa.
Mä inhoan kun nää päivät vaan valuu ohi ja mä en tee mitään muuta, kuin istun J'n kanssa ja syön.
Ja syön.
Ja syön.


Oikeasti.
Tää kusee niin pahasti.

Mä en pysty pitämään kontrollia kun mulla ei oo mitään tekemistä.


Mä inhoan tätä niin paljon.


Mun pitää skarpata.


(en psty kovin päivittämään, kun oon n. 24/7 J'n kanssa, sorry guys. but keep going!)

2 kommenttia:

  1. Hang in there! Voin kertoa, ettet ole yksin ongelmasi kanssa...jos yhtään helpottaa. Mutta me pystymme ottamaan itseämme niskasta kiinni ja päästä ruotuun, vai mitä?:) Kesään on vielä kolme kuukautta, siihen mennessä kaikki maaliskuun pulla ja pizza on kadonnut vyötäröltä ja oksettaa kun ajattelee niitä.

    Tsemppiä!♥

    -hun

    VastaaPoista
  2. Kuullostaa NIIN tutulta... mutta... pulla ja pitsa kerää nestettä elimistöön (hiilaripöhö) ja poistuu hitaasti (valkoistajauhoa -> ei kuitua) joten pari kevyempää päivää voi poistaa nyt tulleen painon nopeastikin.:) Tsemppiä!

    -Alfie

    VastaaPoista