keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

Day 13 / if food is yout best friend, it's also your worst enemy

Kyselyn tuloksia: 
Mikä on tämänhetkinen painoindeksisi?


- 14,99
  4 (7%)
 
15 - 16,99
  4 (7%)
 
17 - 18,4
  6 (11%)
 
18,5 - 24,9
  33 (64%)
 
25 - 29,9
  3 (5%)
 
30 - 34,9
  1 (1%)
 
35 - 39,9
  0 (0%)
40 -
  0 (0%)


Okei, suurin osa lukijoista on kuitenkin minun indekseissä, mutta on tuolla noita tositosi laihojakin. (kateellisuus on pahasta) Vastatkaahan uuteen kyselyyn! 


Nää päivät on kamalia. Mä oon vaan syönysyönysyöny. Mä en uskaltanu tänä aamuna mennä vaa'alle. Vedin eilen neljä laksaa, taas kerran. Tää päivä onkin siis menny aika lailla vessassa suolta tyhjentämällä. (on muuten tosi kiva, kun tietää, että syöty ruoka on jo poistunu kehosta, kun näkee sen lillumassa kokkareina vessanpöntöstä <3, hyi)






Kello on 25 yli kahdeksan. Mun on pakko mennä vessaan. Mä kävelen kiireellä kouluun mahan edelleen kipristellessä ja tulen luokkaan kymmenen minuuttia myöhässä. Uskonnon opettaja syynää kiharapilvensä alta vihaisesti. "Ei minun tarvitse päästää tunnille ellei ole hyvää syytä." Painan katseen lattiaan ja sanon hiljaisesti, että olin terveyskeskuksessa ja, että minulta otettiin verikokeita. Opettaja näyttää epäilevältä, mutta päästää mut silti istumaan.


Tämä päivä on mennyt kuitenkin ihan semihyvin. Suunniteltiin kavereiden kanssa ohjelmaa ensi viikolle (HIIHTOLOMA<3). Mietittiin reissua lähimpään isompaan kaupunkiin. Okei, shoppailu vois kuulostaa kivalta, jos olisin laiha, niinku kaverini, ja jos mulla olis rahaa. Ja jos sovituskoppien peilejä ei olis olemassa. Oon aika varma, että ne tekee ihmisen näyttämään kymmenen kiloa lihavammalta. Tai sitten ne näyttää  vaan totuuden. Kuitenkin, kaupunkireissu = mättöreissu. Heseämäkkäriätaisubia suoraan lantiolle, reidet kiittää vitusti. En tiedä. Pitää kai kehitellä joku valtava kurkkukipu etten vois syödä. Huono puoli siinä kuitenkin on, että J olis lähdössä mukaan ja se kyllä huomaa jos valehtelen.


Tänään oli liikuntaa ekaa kertaa pariin kuukauteen. Tunti juostiin, hypittiin ja huudettiin ihanassa säässä pihalla. Ehkä siinä jonkun verran kaloreita kului, en tiedä, mutta ainakin olin pirun hikinen kun pääsin kotiin. J oli ollut kymmenen kilometrin hiihtoreissulla, joten oltiin molemmat niin väsyneitä, että kaaduttiin suihkun jälkeen mun sänkyyn ja nukuttiin kolmen tunnin päikkärit. (eipähän ainakaan tullut mätöttyä)






Illalla käytiin sitten J'n luona. J'n äiti muistutteli, että olis tärkeää muistaa sanoa aina hyviä puolia toisen ulkonöstä usein. Ja vähän kovisteli J'tä, että tytöillä tuo minäkuva voi olla vähän heikompi.
J vain nauroi. Se vaan nauroi ja katseli Hymy-lehteä, tökkäsi BB-Ksenian alusasukuvaa ja sanoi 
"Kato hei mikä perse, vähän niinku sulla." 
"... Kiitos." 
"No hei, älä nyt suutu! Hei se oli vitsi!" 
"..."


Jouduin kävelemään yksin kotiin. Mua pelotti, vaikka ei olis ollu aihetta. J oli kuitenkin sen verran flunssassa, että ei lähteny saattamaan. Mä vilkuilin koko ajan taakse, koska olin varma, että joku kylähullu seurais mua, raiskais ja heittäis pusikkoon kuolemaan.
Pääsin kuitenkin kotiin, ihme. 
Mutta pakko myöntää, että vähän itkin.
Oli kylmä.
Ja ikävä.
Ja lihavuus.
Ja BB-Ksenian läskiperse.






Syömiset tälle päivälle:
1 pieni banaani ~ 67 kcal
Tortilla: - tortillapohja ~ 126 kcal
            - jauhelihaa 50 g ~ 95 kcal
            - juustoraastetta 20 g ~ 23 kcal
            - salaattia, kurkkua, tomaattia yht. > 50 g ~ 6,5 kcal
            - salsakastiketta ~ 22 kcal
1 pala Fazerin Cashew-suklaata ~ 35 kcal
total: 374 kcal
tavoite oli: 400 kcal


Parempaan päin.


Liikunnat tänään:
1 h rymyämistä ulkona liikkatunnilla ~ 250 kcal
40 min kävelyä ~ 160 kcal
total: 410 kcal


Äiti kysyi minulta tänään montako kiloa olen laihtunut. Nauroin.

1 kommentti:

  1. Hei. Sun blogi on niin surullista luettavaa. Kuinka moni on yrittäny päätäsi kääntää?

    Noja enivei. Googlasin BB-Ksenia...olenko väärässä vai eiks se oo ihan treenattu ja sillai kiva kroppa. Et meikähä ois onnellinen jos sais tommosen kommentin poikaystävältä?

    Sit toinen mitä mietin että haluaako anoreksiaa-sairastavaa apua?
    Sori. Olen tietämätön. Mielenkiintoinen blogi kummiskin:)

    VastaaPoista