tiistai 15. maaliskuuta 2011

loser

Mä en voi sanoa mitään.
Mä itken.
Mä ahmin.
Mä syön.



Sipsejä.
Pizzaa.
Karkkia.
Ruokaa.


Vaa'asta loppu patterit.
Tai ehkä olin vaan liian iso ja painava sen päälle.
Ja ehkä se meni rikki.
Oikeastaan ihan hyvä.
En haluaiskaan tietää paljonko painan.


Kävin koulun jälkeen apteekissa.
Olin jo toiveikas,
nyt saan tämän turvonneen pahan olon pois minusta.
Pois monen päivän ruuat sisältäni.
...
12,96 €.
Laxoberon on kallistunut.
Mulla ei ole noin paljoa rahaa mukana.
Kävelen ulos.
Itken mennessä kotiin.

Menen kaverin luokse.
"Ota hei sipsejä. Ja tuosta limpparia. Mä ostin ihan vaan sulle suklaata."
Kiitos. 
Mä vihaan itseäni.
Oon lihavampi kuin aloittaessa tämän laihdutuksen.


Mä lopetan ABCn. 
Musta ei ole tähän.
Ei vielä.






2 kommenttia:

  1. Hei, ei se vaaka oo todellakaan sun painosta menny rikki! Meijänkii vaaka on viel kunnossa, ja oon paljon sua painavampi!
    Ja kyl joskus saa syödä vähän enemmän.. Sitte vaa toisena ei syö niin paljoa. :)

    Hei pakko kysyy, käytätkö sä laxoberon kapseleita vai tippoja? :) Ite voisin nimittäin kans ostaa sitä (ellei siihen tarvi mitään lääkärin todistusta et semmosta saa ostaa :O), mut kumpaahan kannattais ostaa? :)

    Tsemppiä sulle <3!

    http://nomorefootprints.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentista!
    Niinhän se pitäis tehdä, pitäis tää itsekuri ees nyt pari päivää...
    mä vetelin noita laxoberon-kapseleita. ja ei tarvii lääkärintodistusta :)
    mun mielestä ainakin tämän paikan pikkuapteekissa ne tipat oli kalliimpia, joten päädyin noihin kapseleihin.
    varoituksen sanana vaan, että tuntuu, että noihin jäi vähän niinku koukkuun ja purkki kului hetkessä. :s

    tsemppiä sullekin tosi paljon!

    VastaaPoista