perjantai 4. maaliskuuta 2011

Day 15 / Bones define who we really are - let them show.

Olin oikeasti aika järkyttyny ja aloin melkein itkemään, kun näin vaa'an lukeman. Oikeasti.
56,2 kg.
En lihonutkaan viittä kiloa, kiitoskiitoskiitos.
Nyt uskallan ehkä viivata yli tuon 57 kiloa tuolta sivusta.
Aamulla otin kuitenkin vielä kaksi laksaa, kun edelliset ei vaikuttanu mitenkään.
Ja jäin kotiin täksi päiväksi, en jaksanu mennä kouluun.
Ja ihansama, tänään alkaa loma. 



Käytinkin siis päivän ihan hyödyllisesti. Aloitin pitkästä aikaa kattomaan L-koodia, jonka oon joskus aikoja sitte lainannu kaverilta. Samalla sitten poljin crosstraineria 300 kalorin edestä. 
Ja tein lihaskuntoa.

Iltapäivästä kuitenkin aloin taas lipsua. 
Söin taas jauheliharisottoa, en kuitenkaan niin hirveää määrää kuin eilen.
Mahaan jäi kuitenkin ällöttävän täysi olo, joten yritin taas oksentaa, mutta en mä vaan osannu.
Mä oon inhonnu pienestä asti oksentamista. Vaikka mulla olis oksennustauti, mä yritän pidätellä viimeiseen asti ja sitten oksennan valtavalla inholla. 
Mutta siis, en saanu oksennettua.
Olen heikko.
Mutta mä aion opetella.
Ja musta tulee vahva.


Otin kuitenkin taas neljä laksaa.



Musta tulee vielä pieni ja ihana. Laiha, luiseva. Täydellinen keijutyttö.
Mun pitää vaan olla vahva.

Syömiset tälle päivälle:
n. 100 g maustamatonta rasvatonta jogurttia ~ 40 kcal
n. 50 g mustikoita ~ 17 kcal
1 tl sokeria ~ 16 kcal
1 hapankorppu ~ 32 kcal
10 g Koskenlaskija-juustoa ~ 28 kcal 
120 g jauheliharisottoa ~ 120 kcal
+ varmaan 2,5 litraa vettä
total: 252 kcal

Liikunnat tälle päivälle:
crosstraineria n. 30 min ~ 300 kcal
lihaskuntoa ~ 150 kcal
total: 450 kcal


Okei, ihan hyvin. Toivottavasti en syö tänään enää mitään, ainakaan paljon.
Stay strong, girl.



ps. 22 lukijaa ♥

5 kommenttia:

  1. Hei noista laksoista kyselisin. Onko niistä apua ja suurin piirtein paljon maksaa?

    VastaaPoista
  2. En tiedä onko järkeä opetella oksentamaan, kun siitä tulee kaikkia iho ongelmia yms... nimimerkillä kokomusta on. Ja jotkut sanoo ettei oksentaminen laihduta, kun kaikki kalorit on jo ehtinyt imeytyä. Mut emt.
    Hyvä että sulla on itseluottamusta ja jaksat uskoa unelmiisi! ♥ Sillä tavalla susta tulee todella laiha nopeammin kuin huomaatkaan. :)
    Itseltäni on taas itsekuri ja -luottamus täysin loppu. ;/

    VastaaPoista
  3. pilvi: laksojahan löytyy monen merkkisiä ja hintaisia. itse käytän laxoberon-kapseleita, apteekista, oliskohan ollu n. 8 euroa 50 kapselia. Jos niitä ottaa neljä päivässä, niin kyllä ne syödyn ruuan nopeammin ulos tuo, mutta siellä vessassaa pitääkin sitten varautua kulkemaan.

    DepressionGirl: niin, en tiedä. tuntuu, että en oikein voikaan oppia siihen, sen verran kammoja sitä kohtaan löytyy. :F mutta kiitos, ja tsemppiä sullekin tosi tosi paljon! usko vaan ittees :)

    VastaaPoista
  4. ^ kiitos. Kyllä miulla on aikaa vessakäynneille, kiitos lukuloman (jolla ei opiskella..)

    VastaaPoista
  5. Oksentamiskierre ei kannata. Kasvot menee hirveän näköiseksi ja olo vain huononee.. Se kuulostaa yksinkertaiselta tavalta laihduttaa, mutta tosiasiassa sen laihduttava vaikutus on tosi pieni.

    VastaaPoista