tiistai 29. maaliskuuta 2011

skinny bitches forever

Kuinkas moni on muutaman päivän aikana murehtinut kesää?
Murehtinut sitä, että läskit edelleen on ja pysyy reisissä ja mahassa?
Toivonut, että se itsekontrolli löytyis taas?
Toivonut, että olisi kohtapian laiha?






GUESS WHAT


Ainakin tämä mun homma on menny taas aivan vituilleen, kiitos koeviikon kokeenlukemisruokien (mm. suklaata ja lohkoperunoita)!
JOTEN.
Tässä tulee teille kaikille haaste.
Kaikkihan me halutaan kesäkuntoon, right?
MUTTA NYT ME ALETAAN YHDESSÄ TEKEMÄÄN SIITÄ TOTTA.
Ihan oikeasti.
Nyt me ei enää toivota, me tehdään se.



kumpi haluat olla?




Tässä tulee teille kaikille haaste: jokainen omalla tavallaan pudottaa sen määrän painoa kuukaudessa, jonka päätät itse.
Haaste on voimassa ajalla 1.4.-1.5.
Jokainen, joka haluaa mukaan, niin kommentoi tähän tekstiin painonpudotuksensa (ja jonkun nimentekeleen, jos on anonyymi). Esim. Olen poppeli ja aion pudottaa kuukaudessa 3 kiloa.
Palkintoja ei sori vaan jaeta (haluan pysyä anonyymina), vaan te teette ne aivan itse, nimittäin te muokkaatte sitä kehoanne ja ne karistuneet kilot on palkintoja.








Jokainen meistä haluaa vähintään sen pari kiloa pois vyötäröltä, joten jos saadaan tähän semmonen haasteporukka, niin voi tuntea onnistuneensa, kun sitten 1.5. on laihtunut sen verran (tai enemmän!) kun on aikonutkin, (ja muut ei hahaha). Ja se ehkä tekee sen painonpudotuksenkin todelliseksi, kun te ootte julkassu sen nyt jossain, että painatte tuolloin ja tuolloin jonkun verran ja piste.








Teen tuohon sivupalkkiin sellasen listan mukaanlähtiöistä.
Ois kiva jos ainakin muutama ottais haasteen vastaan ja tekis itelleen parhaan bikinikropan ikinä.


(pliis, tulkaa joku ees mukaan, muuten musta tuntuu täydelliseltä idiootilta kun oon laatinu tällaisen upean kannustuspuheen......)










MAKE IT HAPPEN, SHOCK EVERYONE.


DO IT BECAUSE EVERYTHING LOOKS GOOD ON SKINNY.



DO IT BECAUSE THE BEST REVENGE IS LOOKING GOOD.



DO IT BECAUSE YOU ARE STRONG.


DO IT BECAUSE YOU RESPECT YOURSELF.



DO IT BECAUSE PEOPLE WILL REMEMBER YOU AS THE BEAUTIFUL THIN ONE.


DO IT FOR YOURSELF.




we will be skinny bitches.

Kukas on mukana? ;)


30 kommenttia:

  1. Olen mymmeli (ei mun oikee nimi:DD) ja aion pudottaa kuukaudessa 3 kiloa!

    VastaaPoista
  2. Hello olen Jarmo (mun oikee nimi!-no ei) ja aion pudottaa kuukaudessa väh. 3 kiloo !

    VastaaPoista
  3. Mo. Olen creepy girl ja aion pudottaa kuukaudessa väh. 3 kiloo ja saada lähtemään vyötäröltä 3-5 cm

    VastaaPoista
  4. Huih uskaltaudun mukaan! :D Nyt kun kirjoitan tänne niin ehkä pysyn paremmin myös tavotteessani :--) Tavotteeni on aika kova, mutta olen ennenkin pystynyt yhtä nopeassa ajassa tiputtamaan yhtä paljon kiloja... eli tavotteeni on -9kg :D tai ainakin -6kg

    VastaaPoista
  5. Heissun!
    Nimeni on Anna, ja aion pudottaa kuukaudessa 4 kiloa! Jos lähtee enemmän, en valita.

    VastaaPoista
  6. olen iita ja the mission on pudottaa +3kg!

    VastaaPoista
  7. Oon siis nora ja en tiiä paljon painoa pudotan, mutta haluun että reisien ympäryksestä lähtee 3-5 cm, lantiolta 3 cm ja vyötäröltä 4cm.
    Osaks siks näin vähän, koska oon onnistunu jo pääsemään 49 kg, ja en tiiä paljo painoa saan enää pois, mut pienemmäks ja kiinteemmäks pääsen ainakin ! (:

    TSEMPPIÄ KAIKILLE (:

    VastaaPoista
  8. nove ja aijon tiputtaa vähintään -4kg !

    VastaaPoista
  9. Olen ira ja pudotan 4 kiloa. Pikkasen pakko pystyä tähän sillä ulkomaan matka odottaa toukokuun puolessa välissä enkä halua olla kuin fatcell hampurilaisaterian jälkeen..

    VastaaPoista
  10. Olen shame ja aion pudottaa.. apua :D tekis miel sanoa että 5, mut en tiiä että onnistunko. Mut vaikka 3-5kg! :)

    VastaaPoista
  11. Helouuu, oon Alissa ja mä pudotan -5 kiloa, no matter what!!! :D

    VastaaPoista
  12. oi vitsit tää on hyvä idea ko oon ite kaavaillu jotain samanlaista itekseni, nyt saa porukan mukaan nii ehkä pysynki tässä,, eli oon merileijona ja ainakin... tässä on tää vaikea kohta no sanotaan -4kg ! ja tsemiä kaikille:----)

    VastaaPoista
  13. Oon Hun ja oon niin mukana! Aattelin jos 4kg lähtis♥ Toivottavasti päivität tätä usein huhtikuun aikana, tarviin todellakin motivaatiota.... ei tällasessa kropassa voi elää.

    VastaaPoista
  14. olen Alexa ja aion pudottaa kuukaudessa vähintään 3kg!:--) i hope there will be even more!!!!

    VastaaPoista
  15. heiiij oon mursu ja aattelin et jos sais jonku noin 3 kg, ehk enemmänki laihdutettuu tai aineki sillee kiinteyttää, ei kukaa haluu tämmös fätäässii xd mut joo tsemppii kaikillee ;-)

    VastaaPoista
  16. Mmoi, oon emppu ja voisin myös yrittää pudottaa sen ~3kg! Motivaatio ollut hukassa niin ehkä tän avulla sit onnistuis paremmin. :)

    VastaaPoista
  17. Ürsula aikoo pudottaa 9kg. Ihannepainoon mulla on noin 15kg ja oon nyt sitruunasiirappijtn paastolla eli pitäis aika helposti lähteä. Varsinki jos ois itsekuria :D Mut mukana minäkin!

    VastaaPoista
  18. olen aino, ja mun on pakko pudottaa 5 kg!

    VastaaPoista
  19. Oon jasmy ja haluun pudottaa 3-4kg ja sit ainaki 3cm pois vyotärölt ja lantiolt ja reidet kans ohuemmiks!

    VastaaPoista
  20. megsy aikoo pudottaa kk n.2,5kg, mutta tää kestää toukokuun loppuun eli n.5-6 kiloo kesälomalle :)

    VastaaPoista
  21. laita paljobn kuvia ja postaa tiuhaan tahtiin,niin me kaikki onnistutaan!!:--)<3 oot aivan ihana tsemppari

    VastaaPoista
  22. Moikka! Oon elli ja aion pudottaa 4-5 kiloo ens kuun aikana, mun on ihan pakko!

    VastaaPoista
  23. Mörkö ja aijon pudottaa 5kg. Kaurapuuro- ananas linjalla mennään :) Erittäin paljo tsemppii kaikille pudottajille!!

    VastaaPoista
  24. Moi! Oon angela ja aion pudottaa kuukaudes 5 kg !!! Pakko onnistuu! :)
    Tsemppii kaikille! :))

    VastaaPoista
  25. Hola ! Olen Aurelia ja aion pudottaa 4 kiloa !! =) Tsemppiä kaikille !

    VastaaPoista
  26. Löysin sinut (+haasteeseen osallistujat) vasta tänään, mutta jos vielä mahtuu porukkaan.. Moi! Olen Pesteri ja aion pudottaa kuukaudessa väh. 4 kiloa :D Lähtöpainosta on karissut viime kuussa 3 kiloa, mutta ihannepainoon on vielä pitkästi matkaa :(

    VastaaPoista
  27. Hei sori, oon kolme päivää myöhässä, mutta vieläkö pääsisin mukaan? Oon Janni ja aion pudottaa 3 kiloa :) Mut tsemppii kaikille!

    VastaaPoista
  28. mahtuiskohan mukaan vielä?:) tänään törmäsin tähän blogiin ja on muuten tosi kiva!
    Mulla tarkotuksena pudottaa väh. 2.5kg :)

    VastaaPoista