tiistai 22. maaliskuuta 2011

respect yourself - put down the fork


Oonpa näköjään viettäny muutaman päivän hiljaiseloa tämän blogin kanssa. En oo vaan pystyny päivittelemään kun olen ollut lähes koko ajan J'n kanssa.

Mä en tiedä yhtään missä mun paino huitelee, en ole käynyt perjantain jälkeen puntarilla ja viikonloppuna tuli tosiaan taas kivasti J'n synttäribileissä mätöttyä. -.-
Ajattelin, että käyn vasta torstaina vaa'alla, tuossa mun kalorisuunnitelmahässäkässähän sanottiin, että ensimmäisen viikon jälkeen pitäis painaa 56,1 kg, joten toivotaan, että se tosiaanki ois sitä! Muuten pääsee itku.

Aloin tänään ajattelemaan sitä, että miksi ihmiset ei osaa suhtautua omaan kokoonsa realistisesti. ESIMERKKINÄ erityisesti se, (joka alkoi yököttää mua aivan sairaasti tänään) että naiset ei näköjään osaa valita rintsikoidan rinnanympärystä oikein.
ONKO MITÄÄN KAMALAMPAA, KUIN KIREÄ TOPPI, JOSTA NÄKEE SELVÄSTI LÄPI KUINKA RINTSIKAT OIKEEN PURISTUU SINNE SELKÄIHROJEN VÄLIIN?
Ei.
Hyi saatana, ei ainakaan tehny mieli paljon syödä, kun näki aika liian monella meidänkin luokkalaisella tytöllä tällaisia varustuksia tänään (ja aina).


Tänään oli lukiolaisten ulkoilupäivä, joka sujuikin ihan vitun mallikkaasti. Oli luvattu sääksi oikein aurinkoista ja lämmintä päivää, joten olin joko pöllyssä tai säämies oli väärässä, koska kävellessä ainakin tuntui palelevan aika älyttömän paljon ja tuuli tuntui siltä, että jos ois nojannu taaksepäin, niin ois jääny vaan siihen pystyyn. 
Kyllä, kävelin tunnin sohjolumessa järvenjäällä aivan valtavassa tuulessa.
Kivaa? EI.
No, ainakin siinä tuli ihan hiki, kun ei meinannu pysyä pystyssä.
Poltetut kalorit kompensoituikin sitten siinä, kun söin nuotiolla paistetun makkaran lampaana porukan mukana. Itsekontrolli hoi!?

Mä inhoan kevättä. Mä inhoan liiallista auringonpaistetta, koska mä saan siitä vaan migreeniä. Mä inhoan sulavaa lunta. Mä inhoan sohjoa ja räntää. Mä inhoan sitä, että lumi muuttuu likaiseksi. Lumen alta revitään innolla esille mustaa ja likaista maata. Mä inhoan mullan ja kumikenkien tuoksua.
Mä inhoan sitä, että kesä tulee pian.
Mä inhoan sitä, että mulla ei ole enää aikaa.
Ei ole enää aikaa laihtua.

Eilisen kalorit pääsi huitelemaan jossain vähän reilussa 600. Luku pääsi noin suureksi, koska söin päivällä vain pari hapankorppua ja mehukeittoa, mutta illalla vedin 200 g tomaattikeittoa ja KAKSI muhkusämpylää.
Anteeksi mitä?
Ihana hiilaripöhö! 
Liikuin kuitenkin eilen kiitettävästi, liikunnassa oli haavipalloa (40 min), kävin bodypumpissa (60 min) ja zumbassa (60 min). 
Kiitoksena eilisinä liikunnoista on, että mun selkä on ollut ihan kuolemistilassa tänään. Ihanan kipeät lihakset. Tietääpähän, että on tehnyt edes jotain...


Muuten, tää päivä oli menny ihan hyvin siihen asti kun tuli ilta. Olin kirjoittanu tän postauksen jo valmiiksi, kalorit oli jotain 350. Nyt on ilta. Kalorit huitelee pilvissä. VITTU.
Mä lupasin itselleni palkinnon, PIENEN PALKINNON, kun uskaltauduin ensimmäistä kertaa J'n mopon kyytiin. (kyllä, mulla on kammoja, en jaksa selittää)
Ostin pienen ÄSSÄ lakupatukan.
Söin sen J'n luona ihan hyvillä mielin.
Sitten se teki sämpylän, josta käski mun syödä puolet. Noh mikäs siinä! LOL
OTAHAN VIELÄ VÄHÄN KEKSEJÄ RAKAS, OTATHAN?
Haista vittu.



Joku oli kommentoinut, että voisinko pitää liikunta ja syömispäiväkirjaa. Sori vaan, mutta lähes jokaisesta postauksesta sellainen löytyy.

Tässä tämän päivän syömiset:
koulussa puolikas Lindströminpihvi ~ 74 kcal
vähän kaalisalaattia ~ 26 kcal
1 Hiillos-makkara ~ 260 kcal
1 muki kuumaa mehua ~ 64 kcal
Safari-keksejä, 6 kpl ~ 302 kcal
pieni lakritsipatukka ~ 68 kcal
Puolikas sämpylä, jossa sisälmyksiä ~ yht. 111 kcal
total: 899 kcal

HYI VITTUSAATANAN VITTU


Liikunnat tälle päivälle:
1 h kävelyä ~ 240 kcal

totaalisti siis kaloreita tälle päivälle 659.
TOSI KIVA JOO.


Ps. Tervetuloa seuraamaan mun sekoilua uudet lukijat.
Pps. Mua jännittää ihan älyttömästi, pitää viedä huomenna kouluun mun ottamia kuvia. Mitä jos ne on ihan huonoja? :<
Ppps. Yksi syy laihtua lisää, mun pitää olla kevyempi mopon selässä, että J jaksaa ajella. Ja reidet näytti kivan läskeiltä :)))
Pppps. Huomenna poljen crosstraineria! VARMASTI
Ppppps. Jos en paina torstaina 56,1 kg, koko päivä on nestemäistä ruokavalioa. PISTE.
Pppppps. Vedin just viis laksaa. Kiva olo huomenna.

2 kommenttia:

  1. öö kai sä tajuat, että noi kuvat mitä oot tänne laittanu jostain malleista, on suurin osa luultavast photoshopilla muokattuja.... Mutta pakko myöntää, nuo ohuet jalat (varsinkin reidet) ovat omaan mieleeni!

    VastaaPoista
  2. tuun hulluks noista laihojen kuvia!!!ihania!mulla on oma kone niitä täynnä ja katselen niitä aina siinä toivossa että josksu itsekin näyttäisi tuolta!!!:--) onks sulla asetettu tavoitteita mittojen suhteen,siis lukuun ottamatta tuota painoa?:--) oon itse tehny ihan samanlaisen ja huomasin et ollaan mmelkeen ihan samoissa mitoissa!!(myös painon ja pituuden suhteen) ja myös samoissa rtavoitteisssa!!!:--)

    VastaaPoista