maanantai 28. helmikuuta 2011

Day 11 / does she look like she eats?


Mua vaan väsyttää. Annoin itelleni eilen luvan syödä, vaikka olis pitäny olla paasto. Mä söin eilen vähän perunamuusia, karjalanpaistia ja omenakaurapaistosta. Mutta mun piti silti polkea crosstraineria niinku hullu, siihen asti, että meinas oksennus lentää. Ja sitten illalla perus lihaskuntoa.

Aamupaino stressas, luulin, että se huitelis taas jossain 58 kilossa. Mutta olin iloinen, että plussaa oli tullu vaan 300 grammaa, eli paino nyt 56,5 kg. Uskaltaisinkohan minä jos vetää yli tuon 57 kiloa? Apua. :F Mutta mua pelottaa, että mä ahmin tässä joku päivä ja paino nousee taas... No, lupaan, että jos paino on huomenna alle 57, niin sitten se lähtee tuolta sivusta.

Tämä päivä on ollu pelkkää väsymystä. Aamulla nukuin pommiin ja tuli kiire. Mä inhoan kiirettä. Mikään ei oo kamalampaa kuin kiireessä ittensä valmiiksi. Hyi. 


En mä tiedä mitä mä kirjottaisin, mua väsyttää aivan saatanasti. Huoh.
Söin mä tänäänkin tosi paljon, mutta kulutin ne onneksi aika tehokkaasti.
Paitsi, että zumbassa meillä oli joku ihan surkea ohjaaja joka ohjas ekaa kertaa. Ihme läskikasa. Se näytti hamsterilta. Oikeasti.

Mun pitää päästä nukkumaan.

Syömiset tälle päivälle:
1 banaani ~ 84 kcal
puoli litraa pepsi maxia ~ 1,5 kcal
50 g lakritsia ~ 158 kcal         hyi
1 reissumiehen puolikas ~ 60 kcal
pepperonia ~ 61 kcal
pari siivua juustoa ~ 22 kcal
omenakaurapaistosta ~ 120 kcal
jäätelöä ~ 54 kcal
total: 686 kcal

Liikunnat tälle päivälle:
1 tunti bodypumpia ~ 445 kcal
50 min zumbaa ~ 390 kcal
total: 835 kcal

kaloritavoite tälle päivälle: 150 kcal
totaalimäärä: -149 kcal



Nyt alko voi syömiset kaduttaa. Oon niin huono.

"Onks toi muka sun lounas? Hahaha, mikset sä käy enää syömässä?"

Mun mielestä banaani on parempaa kuin hikiset makkarat. :) 

ps. 17 lukijaa ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti