torstai 24. helmikuuta 2011

Day 7 / pain is temporary, pride is forever



Mä oikeasti luulin, että mun paino nousis eilisen loistavasta lukemasta, mutta ei. Se laski 100 grammaa! Eli paino tänään 56,8 kg. Unbelievable.


No kyllä mä sitten illalla rääkkäsinkin itseäni; poljin puoli tuntia täysillä crosstrainerilla (-250  kcal) ja sitten tein vielä mun perus lihaskuntosarjat.
Mun maha tuntuu littanalta verrattuna viime viikkoon. <3


J on vähän niinku punkkailu täällä meillä, kun ei halua olla kotona, kun sen veli on tosiaan vielä sairaalassa. Joten sen takia nää postailut on vähän tämmösiä hätäsesti laadittuja oudosti kirjoitettuja, mutta yrittäkää jaksaa! :)


Huoh, olin saada raivokohtauksen tänään kuviksen tunnilla. Kävin hyppärillä syömässä kotona pikkasen puuroa, mutta kuvistunti oli vasta iltapäivällä, niin maha mourusi aivan hulluna. (ei muuten oikeasti ollu nälkä)
Istuin M'n kanssa samassa pöydässä. Se mursus chilipähkinöitä menemään ihan huolettomasti, ilman kuin niissä ei ois ollu yhtään kaloria. 
Miten ihmiset tekee sen, syö huoletta?


"Hei voisitsä nyt oikeesti ottaa näitä?" "En mä, ei mulla oo nälkä, oikeesti." "No kuulehan sen nyt tänne asti. Sä et käyny ruokalassakaan syömässä. OIKEASTI VOISITKO?"

Tiedän, että tää kuulostaa aivan hirveältä selittelyltä, mutta se ei lopettanu sitä jankkausta. Mun oli pakko ottaa siltä muutama. Hyihyihyihyihyi. MIKSI SE EI VOINU VAAN ANTAA ASIAN OLLA? Raivostuttavaa.



Kohta pitäis jaksaa raahautua pianotunneille, mutta kerron tässä nyt tämän päivän syömiset. 
Annos puuroa + mansikkamehukeittoa ~ 130 kcal
Hieman chilipähkinöitä ~ 75 kcal
pari ranskanpastillia ~ 40 kcal 
kahvi laktoosittomalla maidolla ~ 20 kcal
total: 365 kcal
tavoite oli: 300 kcal
okei, menny vähän yli, kiitos M'n chilipähkinöiden. -.- Enkä muuten aio syödä mitään enää tänään.


Mutta illalla liikun noi pois, crossia taas n. 30 min ja lihaskuntosarjat.






Mistä on pienet tytöt tehty?
Luusta ja nahasta.

2 kommenttia:

  1. Rakastuin tähän blogiin nii päätin liittyy lukijaks :) ihania kuvia ja kivat tekstit ;)

    Miten se J:n veli, kai se on jo selvinny onks sil sitä :) ?

    Aika vakava tauti sekin :/

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon! ♥
    Joo, kerroinkin siitä just tuohon uudempaan postaukseen, kiitos kun muistutit. :D

    VastaaPoista