keskiviikko 9. helmikuuta 2011

where is your self-control? did you ate that too?

Heipähei! Täältä kirjoittelee suurissa suurissa mahakivuissa ja ahdistuksissa, hakkaanpäätäseinään-fiiliksellä ja rasva nahan alla tursuten tonnikeiju, joka painoi vielä aamulla 59,0 TASAN. Nyt kaikki onkin mennyt sitten täysin pieleen, mä failasin totaalisesti.


Aamupalaksi söin omenan. Ok.
Lounaaksi kävin hakee kaupasta mango-persikka-kerrosviilin, pepsi maxin ja mansikka-läkeroleja. Vuotta nuorempi kaveri tuli käytävällä vastaan ja sanoi: "Ohhoh, onpa paljo ruokaa. Aiotsä kaiken ton ahtaa?" Joo, kiitos tositositosi paljon.
Koulun jälkeen alettiin tekemään Jn kanssa ruokaa. Päädyin syömään valtavan annoksen perunoita, jauhelihakastiketta ja uunikasviksia. Tämänkään jälkeen tilanne olis ollu vielä suhteellisen hallinnassa, mutta sitten.
Äiti teki pullaa. Voipullia, mun lemppareita. Söin yhden. Rasva tirskui hampaiden välissä. Söin toisen. Raesokeri oli ihanan makeaa. Söin kolmannen. Neljännen. Viidennen. Ja sitten lopetin laskemasta.
En tiedä kuinka monta söin. En halua tietää. Mä pilasin tän koko jutun. 


Voi hyvä luoja kun ihminen voi olla niin typerä ja ajattelematon. Tai kyllä mä ajattelin, mutta en mä pystyny silti hillitsemään mun kouria jotka lappo sitä pullaa suuhun.


Mun H&Mn vaatteet tuli tänään. Koon 38 shortsit meni sillee just naftisti kiinni. Yksi villatakki oli liian pieni. Bikineissä näytin sotanorsulta JOKA TURSUU JOKA VITUN IKISESTÄ KULMASTA.


Mä vihaan itteäni. MÄ VITTU NIIN VIHAAN TÄTÄ PÄIVÄÄ JA SITÄ RASVAN MÄÄRÄÄ TUOLLA MUN SISÄLLÄ.


Painan varmaan huomenna satakiloa ja ollaan taas alotuspisteessä. Joo kiitti vaan hei.





tervehtikää mua rannalla ens kesänä iloisesti vilkuttaen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti