perjantai 25. helmikuuta 2011

Day 7 / pain feels so much better that guilt

... Ja tällä hetkellä tunnen tuota syyllisyyttä. Olen itsehillitsemätön paska. 



Oikeasti, kaikki meni hyvin siihen asti, kunnes muistin koulussa, että tehdään parin kaverin kanssa esitelmää koulun jälkeen. Ja että on illalla sellainen rento iltakokoontuminen rästiin jääneiden kuvistuntien takia, jossa esiteltäs vähän grafiikoiden tekoa ja semmosta. 

Aamupaino oli shokeeraava 56,2 kg. Oikeasti. Vou. 

Koulussa söin n. puolikkaan omenan ja yhden koulunäkkäripalasen. Ja vettä. Paljon vettä.
Koulun jälkeen: puolikas thai cube, karkkia, karkkia jossa on suklaata päällä.... 
Kuvistunnilla: energiajuomaa ja vähän sipsejä.
Oikeasti. Miks mä tein tän taas itelleni? Mä lihon huomiseen mennessä varmaan taas noin sata kiloa? MM TOSI KIVA. :)


Mä inhoan tätä. Mä inhoan ruokaa. Mä inhoan tätä tunnetta mun sisällä, kun mä oon syöny rasvaa. Mua itkettää, ahdistaa ja ällöttää. 

Mä raavin ja lyön mun löllönä tuntuvaa mahaa. Jos mä harrastaisin viiltelyä, mä tekisin sen nyt. Jos mä harrastaisin oksentelua, mä tekisin sen nyt. Mutta mä en harrasta niitä. Mä pyyhin kyyneleet ja levinneet meikit mun naamalta, otan kolme laksaa ja juon puoli litraa vettä päälle.
Mä silti tunnen rasvan mun sisällä. Mä haluaisin huutaa.

Kaikista pahinta tässä on se, että mun pitää mennä J'n luo yöksi. Eli en voi crosstrainata nyt illalla. Voin tehdä vaan lihaskunnot. Mä inhoan tätä. Inhoan. Mä en aio syödä enää tänä iltana mitään. Ja mä en aio syödä huomenna paljon mitään.


Mä voisin tuntea mun olon tällaiseksi. ^

Mutta mä tunnen sen tällaiseksi:




Mä vittu inhoan niin paljon viikonloppuja.

Mun kalorit siis tälle päivälle: (mua inhottaa listata näitä)
vähän puuroa + mustikkakeittoa ~ 130 kcal
puolikas omena ~ 34 kcal
koulunäkkäri ~ 34 kcal
Puolet ässä mix-pussista ~ 324 kcal
Muutama karkki jostain suklaapussista ~ n. 100 kcal??
1/3 low fat sour cream & onion-sipsejä ~ 140 kcal
ED lemon light ~ 40 kcal
total: 802 kcal

SAANKO MENNÄ TAPPAMAAN ITTENI?

---------
Joku olikin kysellyt J'n veljestä. Olin jo melkeen unohtanu, että kerroin siitä tänne, ja en muistanu kertoa sitten niitä hyviä uutisia. Eli sillä tosiaan ei sitä aivokalvontuolehdusta ollut, siltä otettiin kaikki selkäydinnesteet ja aivokuvat ja kaikki. Aivoissa ei mitään vikaa. Vaan joku hirveä influenssa + migreeni aiheutti sille ne vähän samankaltaiset oireet.
Kuitenkin se siis kotiutui tänään ja kaikki on kunnossa. :)

ps. 14 lukijaa! <3
(anteeksi että epäonnistun jatkuvasti)


//EDITTIÄ:
muistin just sen thai cuben puolikkaan ~150 kcal
mutta sitten: 
Poljin crosstraineria > -400 kcal
Ja tein normaalit lihaskunnot pikkusilla extroilla > n. 150 kcal???
TOTAALI KALORIMÄÄRÄ SITTEN TÄLLE PÄIVÄLLE OLIS 402 KCAL. Ehkä vähän parempi saavutus?

4 kommenttia:

  1. millä mittaat sun urheilujen kalorit? tarkotan lähinnä tota lihaskuntohommaa... ite mittaan sykemittarilla ja parhaimmillaan 30min kuntopiiristä oon saanu 100kcal ja oon sua lihavampi..

    VastaaPoista
  2. mä oon joskus kirjoittanut jostain liikuntalaskurista ylös jotain kalorimääriä, että miten paljon esim. 10 min vatsalihasliikkeitä kuluttaa n. 58 kiloselta ihmiseltä. teen tosiaan tuota lihaskuntoa aika paljon, tänäänkin yli tunnin kotioloihin sopivaa circuittia. voi tosin olla että laskin väärin, mutta dunno. ja crosstrainerin mittaan sillee, että siinä ruudussa on se kulunut kalorimäärä. (ja se tietenkin varmasti vääristää, mutta otan vähän osviittaa siitä.)

    VastaaPoista
  3. niijust no mut toi kuullostaa suht luotettavalta! (ja sori jos toi mun kysymys kuullosti jotenkin ilkeeltä, mulla tuli jälkeenpäin sellanen olo että oonkohan nyt vittuileva-ano...) :D tsemppiä kaikkeen! vierailen täällä 5-10krt pvässä josko sulta ois jtn uutta (niin mukana laihduttamassa itekki)..

    VastaaPoista
  4. joo, no ehkä sait mut vähän epäilemään itteäni. Mutta ei se mitään, välillä pitääkin. :) tsemppiä sulle ja kiva kun käyt täällä!

    VastaaPoista