maanantai 7. helmikuuta 2011

you are what you eat

UHHH. Anteeksi hyvin paljon kun en ole ollut linjoilla. Olen kuitenkin sen verran perfektionisti, että mun on pakko koeviikkojen aikaan olla vaan koko ajan nenä kiinni kirjassa ja hyvä kun ehtii facebookissa kääntyä. (lol)

Nyt on ensimmäinen päivä, kun ehdin kokeen jälkeen suoraan kotiin ja tekemään ehkä jotain muuta kuin lukemaan jotain tappotylsää tekstiä. Mä olen koeviikoilla niin suuri luuseri, kun syön ihan mitä vaan ajattelematta ollenkaan. Kokeisiin lukiessa tulee vaan aina mätöttyä suuhun ihan mitä vaan, oikeasti. Mutta nyt mä alan taas skarppaamaan, vielä kaksi koetta jäljellä! (ai niin, ja toki uusinnat. tuntuu että kaikki on menny vaan perseelleen kun en oo sisäistäny asioita, ja varmaan kaks koetta ainakin on tulossa uusintaan ihan vaan sen takia, että arvosana ei oo ollu mulle mieleinen. huoh.)

Mä tajusin, että kesäloman alkuun ei oo enää kuin nelisen kuukautta, ja mun kroppa näyttää siltä kuin söin miljardi kaloria päivässää. Voi hyvä luoja. Mutta nyt mä alottelen oikeen kunnolla liikuntapainotteisesti kunhan saan nuo pari koetta pois alta. Mun täytyy saada mun kädet, maha, lantio ja reidet kondikseen ennen kuin J näkee mut ensimmäistä kertaa kesällä mun uusissa mintunvihreissä bikineissä! ♥ (joissa näytän tällä hetkellä sotanorsulta, ah kuinka ihanaa!) Mä alan käymään nyt kunnolla säännöllisesti bodypumpissa, zumbassa, ehkä jopa aerobicissä ja alan käyttää ihanaa joululahjaani crosstraineria ♥ päivittäin. Ja syömisten osalta mä lupaan itselleni niin paljon parempaa; paljon vettä, ei ollenkaan herkkuja ja vain välttämättömät ruuat. Tämä päivä ja huominen mun täytyy kuitenkin syödä vielä suht normaalisti, etten saa valtavaa migreenikohtausta syömättömyyden takia.

Aahhh, oikeesti, ihanaa, että on aikaa katella noita mun thinspo-kuvia koneelta ja lukea muidenkin laihdutusjuttuja. Mä en oo tässä yksin, vaan on niin paljon ihmisiä jotka jakaa tätä mun kanssa. Luv it!

Nämä thinspaa tällä hetkellä eniten:





perfection? oh yes.

Illalla tulossa vielä kalorimääriä ja liikuntajuttuja!

ps. kaksi lukijaa, oon aika järkyttynyt! :D noh, mutta ihanaa kuitenkin! ♥

Ai niin, huomenna aamulla punnitsen itseni. Voi sitä pettymyksen määrää, kun luultavasti olen vain lihonut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti