maanantai 21. helmikuuta 2011

Day 4 / fridge pickers wear big knickers

Mua v ä s y t t ä ä aivan törkeästi. Mulla on aivan hirveä flunssa; ääni on poissa, räin ja yskin keuhkojani pihalle ja tuntuu, että ois vähän kuumeenkin puolella. Hohhoijjaa. 

Mun aamupaino oli järkyttävät 59,1 kg. Melkein kuin alkupisteeseen ois palattu. Otan kyllä huomioon, että mulla on varmaan ummetusta ja näin brutaalisti ilmaistuna muutaman päivän paskat sisällä. (Y) Ihana fiilis! (not)

Aamulla mun piti juosta verikokeissa. Imivät minulta neljä pulloa verta. Hyi. Miten oikeasti verikokeiden ottoa voi inhota noin paljon? Ihme sadisteja ne sairaanhoitajatkin, jotka vaan pistelee ihmisiä päivät pitkät.


Ei tästäkään päivästä ole mitään kerrottavaa, täysin turhaa paskaa harmaata kaikki. Mua ällöttää tämä olotila, kun ei saa mitään tehtyä ja vaan syö ja syö ja syö. Aika vaan tuntuu lipuvan ohi, kun mä seison paikoillani. Tää on vaan niin uskomattoman turhaa kaikki. Miksi mä en saa vaan itelleni sellasta olotilaa, että jaksaisin kerrankin edes yrittää? 

"Äiti sano tänään, että se on huolissaan siitä, että jos sulla on taas joku syömistä rajottava juttu. Vaikka se keliakia. Se sano, että sitten sä muutut vieläkin pienemmäksi ja laihemmaksi. Ja se ei vissiin oo sen mielestä kovin hyvä juttu. Että voisitsä syyä?"

Noin J sanoi minulle tänään kun olimme siellä. En mä kuitenkaan ylettömiä alkanut syömään, vain jauheliharisottoa. Onneksi. En ole ahminut tänään. Enkä aio ahmia huomennakaan. Enkä sitä seuraavana päivänä. Mä muutun pieneksi ja laihaksi. Musta tulee J'n oma prinsessa, jota se jaksaa kantaa vaikka koko päivän hengästymättä. Musta tulee minä.


Kaloritavoite oli tälle päivälle 400 kcal.
Syömiset tänään:
0,5 l Pepsi Maxia ~ 1,5 kcal
1 Kuningatar-piltti ~ 63 kcal
n. 150 g jauheliharisottoa ~ 149 kcal
1 riisikakku ~ 22 kcal
1 lasi sokeritonta mansikkakeittoa ~ 23 kcal
total: 258,5 kcal

Okei, ei ainakaan yli menny. Tuntuu silti, että oon syöny aivan älyttömästi. Saattaa olla, että syön vielä illalla jotakin, mutta en paljon. Lupaan, oikeasti. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti