sunnuntai 20. helmikuuta 2011

calories can't make you happy


Mä en ymmärrä miten mä pääsen näistä viikonlopuista eroon. Mä en osaa muuta kuin repsahtaa. Karkkia. Pari mokkapalaa. Sipsejä. IHAN VITUSTI RUOKAA. 
Oikeasti, tappakaa mut. Mä inhoan tätä ällöä oksetusoloa. Oloa kun tuntuu, että mahan nahka ei enää riitä. Oloa, kun on vaan niin lämmin, punainen, hikinen ja täynnä. Mä haluan tän ruuan pois mun sisältä. Mä haluan tän rasvan pois mun ihon alta. Miten mä päästin itteni taas tähän? Oikeasti. Olen niin surkea. Vittu ompelen mun suun kiinni seuraavaksi viikonlopuksi. 

Ei noita päiviä voi pitää ABC-päivinä. Mä jatkan neljännestä päivästä huomenna. -.-
Vittusaatanaperkelehelvetti.

Mun maha on niin pyöreä ja turvonnut.
Mä niin vittu inhoan tätä oloa, että voisin repiä mun mahan auki, ja vetää sen kaiken paskan ulos.    

Itkettää, surettaa, vituttaa. Miten mä saatoin tehdä tän taas itselleni? MUN PAINO OLI PERJANTAINA VITTU 57,4 KG!!! 
Miksi mä annoin itseni syödä? Mä lupasin etten tekis niin.

Tää tapahtuu aina vaan uudestaan. Mä inhoan ruokaa. MÄ INHOAN RUOKAA. 
Mä en halua ruokaa enää sisälleni.



Mä en uskalla käydä huomenna kattomassa mun painoa.

------

Kyselyn tulokset:
solisluut
  11 (29%)

vatsa
  14 (37%)

jalat
  12 (32%)

selkä
  7 (18%)

lantio
  15 (40%)

ennen-jälkeen
  23 (62%)

julkkiksia
  4 (10%)

pareja
  3 (8%)

malleja & muotikuvia
  4 (10%)

ihan vaan laihoja ihmisiä
  8 (21%)

urheilevia ihmisiä
  6 (16%)

reverse
  2 (5%)

takapuoli
  7 (18%)



Tänään siis postasin jo tuon ennen-jälkeen-kuvat. Seuraavaksi vuorossa lantio.

ps. kuudes lukija ♥
Kiitos, että jaksatte lukea mun sekoilua.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti