keskiviikko 23. helmikuuta 2011

Day 6 / there's no food, just calories

Olin todella todella ihmeissäni, kun aamupaino oli 56,9 kg! Oikeasti! No, heräsin tosin aamulla ripuloimaan, että siitä kyllä lähti vähän painoa. Laxoberon <3


Tämä päivä meni iltaan asti ihan hyvin. Koulussa en syönyt muuta kuin pepsi maxia ja omenan.


Koulun jälkeen menimme J'n luo. Yksi ja puoli taskuleipää. Vaaleaa leipää. Juustoa. Meetwurstia. OIKEASTI? MITÄ MÄ AJATTELIN?


Kotona se ei yhtään parantunu. Äiti oli tehnyt hampurilaisia. Söin yhden hampurilaisen. 
Mikä mua vaivaa?
AINA KUN MÄ SAAN MUN PAINON LASKEMAAN, NIIN MÄ REPSAHDAN NÄIN.






Mun pitää saada tää rasva ulos musta. Nyt. 
Mä menen polkemaan crosstraineria.
Voi hyvä luoja.
Mä oon niin turvonnu ja läski.
Mä syön pelkkää rasvaa.
Mä inhoan itteäni.


Lupasin itelleni, etten ota enää laksoja tällä viikolla. Silti just äsken vedin kaks nappia.

2 kommenttia:

  1. ai eikö pepsi maxissa siis oo mitään lihottavaa? :o

    VastaaPoista
  2. no eihän siinä juuri yhtään kaloreita ole, puolessa litrassa 1,5. :)

    VastaaPoista