tiistai 15. helmikuuta 2011

Day 1 / the mirror doesn't lie

AHH ja ihana aamupaino, joka on noussut ihanasti viikonlopun aikana puoli kiloa, eli 59,2. Jeejee hyvä minä. Tätähän minä olen just hakenu, painon NOUSUA. (NOOOT) No, nythän tässä skarpataankin sitten!


Sain eilen ihanan rangaistuksen pizzansyönnistä. Zumban jälkeen alkoi älytön migreeni. Ensin en nähnyt puoliakaan American Idolin (lol) tekstityksistä. Sen jälkeen vasen käsi puutui täysin. Sitten alkoi pistävä kipu suoraan oikeassa ohimolohkossa. Aloin itkemään, sattui niin paljon. J onneksi piti minua kauan sylissä ja silitti hiuksiani. Se vain sanoi, että mun pitää rauhoittua, ja että se on siinä nyt ja aina. Mä yritin rauhoittua ja nukahdin sen syliin sohvalle. J jäi yöksi, ja kun se herätti minua kymmenen aikaan sohvalta, mua alkoi taas hysteerisesti itkettää, ei oikeastaan enää pääkipu, vaan lähinnä Jn ihanuus ja oma pettymys syömisistä. Itkin tosi paljon eilen, ja sen huomasikin sitten aamulla aivan turvonneista silmäpusseista. :)))


Onneksi J on olemassa. Välillä mä en jaksais yhtään ilman sitä. Osaisinpa mä vaan osoittaa sen oikein. 



Itke silmäsi sameaksi
Pure halki nuo punaiset huulet
Huuda äänesi käheäksi
Minä en lähde luotasi mihinkään
Pura kaupunki palasiksi
Polta kaikki sen pimeät puistot
Manaa maan alle jokainen mies
Minä en lähde luotasi mihinkään
Luotasi mihinkään
Minä kannan meidät yli pimeän
J<3
Noh, mutta tähän päivään. MÄ ALOITIN ANA BOOT CAMPIN, YAY! Koulua oli vaan pari tuntia. Päivällä surffailin netissä kattelemassa thinspo-kuvia ja sh-foorumeilla. Iltapäivällä meninkin sitten kaverini F'n luo M'n kanssa. Olen aika ylpeä itsestäni, en mässännyt siellä oikestaan mitään vaan join vain kupin kahvia. HYVÄ MINÄ.
Illalla menimme vielä J'n luo. Siellä sorruin syömään palasen Ingmanin jäätelöä, ehkä n. 100g. :/ No, mutta ei silti suuria repsahduksia tänään.
Kalorit tälle päivälle:
2 kuppia kahvia, rasvaton maito + 2 palaa sokeria ~ 28 kcal
<100g Valion rasvatonta metsämarjajogurttia ~ 40 kcal
lasillinen Valion sokeritonta mansikkamehukeittoa ~23 kcal
1/6 osa Grandiosa Mexiana-pakastepizzaa ~ 123 kcal ois voinu jättää syömättä
n. 100g Ingman suklaa-lakritsi-jäätelöä ~ 210 kcal hyi
teetä + sokeri ~ 20 kcal
pari Pirkka sourcream&onion-maissilastua ~ 60 kcal
ehkä 30g Pirkka medium salsadippiä ~ 17 kcal
total: 501 kcal
tavoite oli: 500 kcal
Liikunnat tälle päivälle:
100 vatsalihasta
100 sivuvatsaa molemmille sivuille
100 selkälihasta
50 koirankusetusliikettä molemmille jaloille
50 reisikyykkyä
50 askelkyykkyä molemmille jaloille
ABC'n eka päivä siis meni ihan yli odotusten ja tosi hyvin, ei repsahduksia! JEE
Noniin, ja sitten pääsette vaiheeseen jota ootte ehkä oottanu. Tervetuloa ihanat läskini! :))
   
Oi ihanaa, kattokaa läski posettaa! Mäki rakastan mun kroppaa! <3
Tässä vielä kuva jaloista farkkulegginsseissä, ihanan läskiä, eikös? :)))
AHHHH IHANAA! <3
(en pystynyt laittamaan kuvaa perseestäni, tuli liian kova itseinho.)
Mä inhoan mun kroppaa. Mun yhteenhinkkautuvia reisiä. Mun jenkkakahvoja. Mun mahaa. Mun POLVILÄSKEJÄ. Oon niin säälittävä.
Mua ällöttää. :(
Eli siis, tällainen on kroppa Ana Boot Campin aloituspäivänä. Myöskin aloituspäivän mitat:
Vyötärö: 68 cm
Lantio: 97 cm
Rinta (siis tuosta tissien päältä): 88 cm
Reisi paksuimmasta kohdasta: 57 cm
Pohje: 36 cm
Käsi: 30,5 cm
Voikun nyt olis semmonen possuhymiö.
Toivottavasti joskus saadaan ne jälkeen-kuvat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti