tiistai 22. helmikuuta 2011

Day 5 / to be a superhero have to be size zero

Tästä päivästä ei voi sanoa muuta kuin vää. Aamupaino oli 58,1 kg, hooray for that. Silti, edelleen ummetuspaino. <3

Koulupäivä oli ja meni, en käynyt syömässä, miksi kävisinkään? Verestä tehtyjä pihvejä, mikäs sen maukkaampaa? Meille ilmoitettiin ystävällisesti, että meidän puolesta on tehty päätöksiä erääseen aika hemmetin isoon juttuun, joka vaikeuttaa joka ikisen opiskelua. KIITOS JA KIVAKIVAKIVA. Noh, jospa meidän übersuper oppilaskunnan hallitus tekis asialle jotain, muuten alkaa kyllä vituttamaan aika sairaasti. :))

Koulun jälkeen oli pakko syödä luumuja, ehkä noin 70 grammaa. Luulin, että ne auttais mun ummetukseen, mutta paskat. Aina ennen ne on auttanu. Menin sitten kaverini F'n luo taas kerran M'n kanssa. Kahviteltiin ja sitten. Yksi. Kaksi. Kolme. Neljä. Kokonaiset  neljä Digestive-keksiä. 
AAAAAAAAAH MÄ NIIN RAKASTAN MUN HYVÄÄÄ ITSEHILLINTÄÄ!! MILJOONA KALORIA? OH YES!

Onneksi mulla sattu olemaan viikko sitten ostettua Laxoberonia laukussa. En tiedä miksi sen ostin silloin. Luin jotain palstaa netistä ja se kuulemma on paras ulostuslääke. Vedin kaksi tabua sitä. Puoli tuntia ja maha alkoikin kupruilla aika lupaavasti. Vessaan. Ah sitä ihanuutta kun maha tuntui hiukan kevyemmältä. En kyllä tiiä johtuko se niistä luumuista vai Laxoberonista, mutta kyllä multa ainakin jonkun verran lähti. Laxoberon-purkissa kyllä luki, että vaikutus alkaa 6-12 tunnin jälkeen, joten voi olla, että tässä on vielä uusi vessareissu edessä, mutta mitäs se haittaa? Kunhan saan ne vitun keksit aika vitun nopeasti ulos musta.
J tulee tänään meille yöksi, joten en voi päivitellä enää illemmalla. Aattelin kuitenkin, etten söis enää mitään tänään ja lähtisin nyt polkemaan crosstraineria ainaki puoleksi tunniksi ja sen jälkeen jos tekis vähän lihaskuntoa. 

Mun on pakko laihtua. Mä kuolen oikeasti jos mun paino on noussu taas huomiseen mennessä.

Syömiset kuitenkin tälle päivälle: 
Sunsweet luumuja, n. 70 grammaa ~ 158 kcal    annan noi kalorit anteeksi itelleni, ummetuksen takia
4 Digestive-keksiä ~ 257 kcal                            näitä en
Kuppi kahvia + laktoositon maitojuoma ~ 20 kcal ??
total: 435 kcal      FAIL
Okei, hyi vittu? Ja piti syödä 100 kcal??? Hyvin menee perkele. Mutta kai mä sain noista ulostettua jonkun verran. Ja crosstraineria poljen kunnes saan noista puolet pois.

Pliis, huomenna paremmin.
ps. tervetuloa uudelle lukijalle ♥

3 kommenttia:

  1. Älä oo liian ankara itelles :-(
    Ite oon lihonu 1½ kiloa neljän päivän aikana...

    VastaaPoista
  2. Pitää sitä joskus välillä olla. Tsemppiä sulle!

    VastaaPoista
  3. " Mutta kai mä sain noista ulostettua jonkun verran."
    Anteeks nyt, mutta hoitajana mun pitää kyllä valitettavasti kertoa, että ei ne kalorit ulostamalla lähde. Vaikka söisit 50 laxoberonia, niin se on vaan paskaa joka sieltä ulos tulee, ei kaloreita. Ne kalorit ynnä muut ravintoaineet on kerenny jo imeytyä sun vatsalaukussa ja suolistossa.
    Uloste on vaan ruoanjämiä ja vettä ynnä muuta elimistön kuonaa. Suosittelen jättämään tollasen laksoilla leikkimisen, koska ei se tehoa eikä se pidemmän päälle oo edes kamalan terveellistä.
    Muutenkin touhus kuulostaa aika sairaalta, toivon kovasti, että saat jostain apua. Sähän olet jo tosi laiha, ei sun tarvitse enempää laihtua.

    VastaaPoista