keskiviikko 29. kesäkuuta 2011

questions part. 2

Oletko onnellinen?
Kyllä mä uskon olevani. Joskus elämä tuntuu aika helvetin vaikealta, mutta kaikesta pitää selvitä. Tiedän, että olisin onnellisempi, jos olisin tyytyväinen itseeni.


yhessä postauksessa ei kovin kauan sitten oli thinspokuvii ja yhteen kuvista olit kommentoinu jotai että "tää on mun thinspokuva nro 1, tällänen musta tulee", niin mikä siin kuvas/kuvassa olevas tytös oli niin erityistä sun mielestä? :)
Itse asiassa en tiedä, sen tytön ulkonäkö vaan jotenkin kolahti minuun tosi paljon. Sillä oli ihanat blondit hiukset ja ihanat farkut ja aaaaa se oli niin laiha ♥!


ootko lihonnu kesän alust?
En, mutta en ole laihtunutkaan.


ootko koskaa ollu kevyempi kuin nytten? tai siis tietenkin lapsena, mutta siis tän laihutusrumpan aikana?
Olen, nyt olen päästänyt itteni lössähtämään. Tämän keväisen rumban aikana olen ollut kevyimmilläni 53,7 kiloa. Mutta tätä edeltäneessä kasiluokan rumbassa painoin n. 50 kiloa.


tuleeks sulle koskaan päiviä että ajattelet tyylii "mitä helvettii mä oikeen teen mulle riittää että oon normaali ja onnellinen, ei liika laihuus edes ole kaunista" sitten syöt normaalisti ja myöhemmin kadut?
Tulee, ja vähän liiankin usein. Joskus mietin, että onko laihuus kaiken tällaisen kärsimyksen ja ahdistuksen arvoista, mutta kyllä se on. Sen tietää siitä, että olen tänä keväänä yhden kerran tuntenut itseni laihtuneeksi, jopa laihaksi, ja se oli todellatodella upea tunne.


paljonko painat?
Tänä aamuna 56,7 kg.


pystytkö oksentaa niin että laitat sormet kurkkuun?
En ainakaan kovin hyvin. Olen kerran tehnyt sen, mutta se oli aivan helvetin hankalaa minulle.


ikävöitkö koskaa niitä aikoja ku olit lapsi/ ainaki tyytyväinen ittees?
Kyllä, ikävöin aikoja kun olin lapsi. Silloin ei kovin ajateltu, että miltä näytetään (paitsi minun täytyi saada joka päivä päälle mekko tai hame, koska housut oli poikien vaatteita) tai paljonko painetaan. Heti murrosikään tultaessa (minulla jo 5. luokalla) aloin vertailemaan itseäni toiseen ja en ollut tyytyväinen. Mutta elämä olisi varmasti helpompaa jos olisin tyytyväinen itseeni.


tuntuuks sustaki siltä, että siitä lähtien ku alotit laihuttaa oisit vaa lihonnu paljo helpommin kuin ennen näitä "pakko olla laiha"-aikoja?
Mulla on ollut aika pitkään mieleni perukoilla nuo "pakko olla laiha"-ajat, joten tämä kysymys on aika hankala. No, jos ajatellaan tämän kevään laihdutusaikaa, niin joo, olen tuntenut, että turpoaisin ja lihoisin enemmän kuin ennen tätä. Mutta ehkä nyt vaan olen alkanut kiinnittää siihen oikeasti huomiota.


ahmitko koskaan niin että oksettaa?
Ahmin. Toisaalta siihen ei vaadita aina edes ahmimista. Jos esim. laitan rasvatonta maitoa kahviin, puolen tunnin päästä sen juonnista mun suussa alkaa maistua rasvaisuus ja tulee aivan hirveä ahdistusoksetuskohtaus ja tuntuu aivan kamalan epäonnistuneelta.


yks sulle koskaa nii et menee iha sika hyvin ja laihut monta kiloo ja aattellet et jes nyt mä onnistun, mut sitte sorrut syömää ja lihot takas kaiken ja toivot että olisit siinä tilantees jossa olit viel monta kiloo laihempi?
Kyllä?


onks sulla selluliittia?
Omasta mielestäni on perseessä ja reisissä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti