torstai 2. kesäkuuta 2011

lack of trust

Keskiviikko meni loistavasti, pysyin kalorisuunnitelmassa, tein aamulla 40 minuutin juoksukävelylenkin ja lihaskuntoa vielä päälle.
Mä tiesin jo valmiiksi, että failaan tämän päivän, koska ei ole periaatteessa mitään tekemistä, pyhäpäivä ja mikään paikka ei oo ees auki.
Miten kävi?
BIG FAIL.
Kuka suostui J'n taivutteluun lähteä hakemaan grilliruokaa? Arvatkaas vaan onko nyt aika semmonen inhofiilis itteä kohtaan ja kaikkea. Mä oon niin lihava. MÄ LÖLLYN JA HYLLYN JA VOI VITTU.
Vituttaa ja itkettää.
Mä lupasin itelleni etten tekis tätä.
Miten mä selviän kesälomasta? Voi luojaaaa.
Oksettaa, oksetan itteäni, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi.
Lupaan, että huomenna pysyn suunnitelmassa ja käyn lenkillä.

Ai niin, oli pakko käydä keskiviikkona puntarilla, että tiedän paljonko mä painan ensimmäisenä päivänä. 56,8 kg. Oon niin hirveä valasläskisika.

1 kommentti:

  1. <3 tsemppiä. ei se yks ahminta pilaa mitään. :) nyt vaa ruotuun<3 et oo todellakaan valas, läski taikka sitä vaan oot kaikkee muuta ihanaa♥ älä oo noin rankka itelles :)

    Hali ♥

    VastaaPoista