keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

you can't taste perceftion, you can feel it

Eilen unohtui kertoa, että aamupaino oli 55,5 kg. Laskenut onneksi viime viikosta.
Näh, mikä päivä. En oikein saanut mitään tehtyä. En uskaltanut käydä vaa'alla. Ehkä uskaltautuisin perjantai-aamuna.
Aamulla herättyäni ja pari tuntia vaan koneella istuttuani tein taas muutamia videoita Exercise Tvstä. Tänään tein myös sellaisia parin minuutin "opetusvideoita" (:D), joissa siis vaan näytettiin miten jotkut liikkeet tehdään ja piti tehdä itsekseen ne sarjat. Tällaiset vedin läpi tänään: Six-pack Ab Calorie BurnStrong and Sexy Upper Body BurnBallet ButtCheerleader Legs BlastSecret to Awesome Legs. Voin kyllä sanoa, että hiki nousi pintaan ja tuntui jopa aika tehokkaalta! Suosittelen siis.
Kuitenkin, voi olla, että kaikki meni ihan turhaan. Lähdettiin nimittäin serkkuni synttärijuhliin. En ollut syönyt päivällä muuta kuin yhden pienen päärynän, joten kun pääsin herkkupöydän ääreen, itsekontrolli häipyi taivaan tuuliin.
Tavallista limpparia.
Pizzaa.
Juustokakkua.
Sipsejä.
I ♥ se olo sen jälkeen. Not.
Voi luoja, arvatkaa ahdistaako nyt kun ajattelen tuota ruokamäärää.
Maha pömpötti, reidet hyllyi ja naama näytti turvonneelta.
Onneksi mahaan alkoi sattua TODELLA paljon, että siinä tuli jo rangaistusta vähän tuosta syömisestä.
Oon niin säälittävä. Miksen opi koskaan vaan sanomaan "oon jo syöny" "ei tee mieli" "EI KIITOS"???
Sen jälkeen oli pakko lähteä juoksu/kävelylenkille ja tehdä vielä 100 vatsaa ja kyykkyä.
Silti ällöttää ja hävettää.
Oon niin läski, että itkettää.
:<
HALUAN TÄMÄN RUUAN POIS MUN MAHASTA ÄKKIÄ. TÄMÄN RASVAN POIS MUN KEHOSTA. TÄMÄN KAIKEN IHRAN POIS. VOI JUMALAUTA.

Ai niin, mulla on huomenna hammaslääkäri ja pelkään sitä kuollakseni.

3 kommenttia:

  1. tuo ahmiminen ja ahdistuminen on tuttua. et siis oo yksin sen kanssa ja oon varma että kaikki täällä ymmärtää mitä tarkotat :) täytyis vaan jaksaa tsempata ite itteään tollasissa tilanteissa ja mä tiiän että pystyt siihen ! tsemppiä ihan hurjasti <3

    VastaaPoista
  2. Ei yhdstä ahmimisesta kannata lannistua! ☺ Ja en kyllä usko että oot läski! ♥

    VastaaPoista
  3. En usko että tekemäsi lihaskunto meni ihan hukkaan vaikka söitkin juhlissa, ei siis hätää! :) Ja kannattaa kokeilla jättää leipä ja pasta pois ruokavaliosta kokonaan tai sitten jättää niiden syönti ihan minimiin (kerran viikkoon? )niin turvotus häviää mahasta ja olo on paljon virkeämpi, näin ainakin mulla meni siis suosittelen ainakin kokeilemaan! :)

    VastaaPoista