maanantai 13. kesäkuuta 2011

you're not hungry, you're just bored

Hdskjflsjkdlkdsjklfjdslkfjdsl. :)
Koko viime viikon loppuosa meni täysin - siis TÄYSIN - perseelleen. Bingebingebinge. Teinpä näköjään tieteellistä testiä, että kuinka paljon ihmiseen mahtuu ruokaa. Paljon.
Vittu.

No, tehtyä ei saa tekemättömäksi. Uusi viikko, uudet kujeet. Niin varmaan......
Tämän viikon J on riparilla, eli olen riparileskenä. (lol kuulostaa aika säälittävältä, mutta minkäs teet kun seurustelet nuoremman pojan kanssa...) = saan keskittyä itseeni koko viikon ajan.
Oikeastaan tämä viikko tulee toivottavasti olemaan täydellinen, oon nimittäin huomannu, että syön just J'n kanssa aivan uskomattomia määriä herkkuja ja muutenkin ruokaa. Tällä viikolla aion olla mahdollisimman pienillä kaloreilla, liikkua mahdollisimman paljon ja opiskella ranskaa.
No, tänään olenkin aloittanut superviikkoni. Tähän mennessä en ole syönyt vielä mitään, toivottavasti mahdollisimman vähän tänään. Ei mun kannata näköjään mitään kalorisuunnitelmia tehdä, mä luisun niistä kuitenkin. Mun pitää odottaa niiden tekoa siihen asti, kunnes olen parempi tässä. Parempi laihtumaan.

Tänään olen tehnyt vanhasta Cosmopolitanista otetun Tracy "fitnessguru" Andersonin tekemän treeniohjelman, sekä kolme videota. Seuraavaksi haluankin ylistää uusinta löytöäni: Exercise TV! Tänään olen tehnyt videoita yhteensä vähän yli 30 minuuttia, sellaista aerobista treeniä. Nämä hikoilin läpi tänään: Booty BurnCardio Sculpt and Burn ja Dance Jam Calorie Burn. Suosittelin, itselle tuli ainakin hiki! Huomenna kokeilen joitain toisia videoita.
Tälle päivälle aion vielä tehdä lihaskunto-ohjelmani ja käydä kävely/juoksulenkillä.
Muuten, ajattelin tehdä jonkinlaista teema-postausta kun 100 lukijaa on täynnä. Nyt teitä on jo 97! Kiitos teille kaikille oikeasti todella todella paljon, tsemppaatte mua ihan hirveästi kommenteillanne.
Ehdotelkaa, että millaisen postauksen voisin tehdä. Olisko esim. näissä ideaa:
- lisää kuvia minusta
- päiväni kuvina
- kysely-vastaus-postaus
- jotain muuta, MITÄ??

3 kommenttia:

  1. exercise tv on maailman ihanin paikka.♥ joo lisää kuvia vaan susta! :p tai jotain vinkkejä jos sulla on mitä sä esim itse käytät :p

    VastaaPoista
  2. Kuvia ja tietoa susta :) Ja sit siihen yhdisteltynä sit kysymyksiin vastailua. Kaikkea samassa paketissa! Ja pitää muuten käydä tsekkaamassa toi Exercise Tv :oo

    VastaaPoista
  3. Olis kiva jos kertoisit jotain itsestäs, esim esittelisit sun huonetta tai vaatteita tai jotain ei-ruokaan liittyvää.

    VastaaPoista