keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

I want to be perfet, I need to be thin

Paino laskenu viime viikosta 800 grammaa, nyt tasan 56,0 kiloa.
Niin paljon L-I-I-K-A-A!
Ehkä jopa kuolen tähän läskiahdistukseen.
Eilen meille tuli Jn kanssa riitaa ja lähdin juoksemaan (ja kävelemään) 6-7 km lenkin +25 lämpöön. Oli ehkä kamalinta ikinä, tuntu, että pyörryn kun olin tehnyt aiemmin vielä "paljon" lihaskuntoa. Tänään lihakset (lol, läskit) huutaa hoosiannaa, jokainen paikka ihan kipeänä kaiken maailman nettiaerobicvideoista, lihaskuntosarjoista ja juoksemisesta.

Tuntuu jotenkin turhauttavalta kirjoittaa edes kuulumisia tänne, kun tuntuu ettei kukaan lue tai kommentoi.
Yhyy angst.

Ensi viikon punnituksessa pakko olla 55,0 kg, muuten kuolen. Pakko yrittää kovemmin, pakko jaksaa.
Joskus mä niin inhoan tätä.

7 kommenttia:

  1. Et sä kuole! Et ees paina paljoa, oisin tyytyväinen jos oisin sun painonen 8D

    PS:Kyl mä aina luen sun päivitykset, oon vaan niin laiskapaska ettei jaksa kommata :D

    T: Meiju :)

    VastaaPoista
  2. Jos oisit samanlainen ylipainonen paska ku minä, ni oisit totaalisen tyytyväinen tohon painoon! Tsemppiä sulle kuitenkin älyttömästi! Ja kyllä minäki oon lukenu jokaisen bloggauksen, en vaan ikinä muista painaa 'luin'' kohdalta tai koskaan keksi mitään kommentoitavaa. Saatan päivässä jopa 5 kertaa käydä tsekkaamassa onko tullut tänne mitään uutta ja saan niiiiiiiiiiiiin vaaaaaaaaaaaaaltavasti tsemppiä täältä. JATKA SAMAAN MALLIIN SOULMATE <3

    VastaaPoista
  3. ja tolla soulmatella en tarkottanu, et oisit ylipainoinen paska O___O vaan et haluat toteuttaa unelmas :)

    VastaaPoista
  4. yyy, älä oo surkeena!!!!! ooot mua edellä sen viis kiloo!!!! en oo päässy täst painosta minnekään vaikka oon yrittäny! ssun takia jaksan yrittäää! sun postaukset ja thinspot saa mut jaksamaan ja ne on aivan mahtavia! tsemppiä <3

    VastaaPoista
  5. Yhdyn noihin aikasempiin kommenoijiin, oon lukenu sun blogia melkeinpä ihan alusta asti, varmaan jostain helmikuusta :) sun thinspot on just inspaavia ja pystyn samaistuu aina sun teksteihin. Btw inspasit muakin aloittamaan blogin, älä luule ettei täällä kukaan käy lukemassa, vaikkei kukaan kommentoisikaan, en mäkään ikinä kehtaa/keksi sanottavaa

    VastaaPoista
  6. Usko vaan, oot monien laihduttajien suurin tsemppaaja tän blogin avulla :)

    http://fattestfatterfatthin.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. onneks löysin tän sun blogin :) tsemppiä sulle! itse olin muutama kuukausi sitten samoissa kiloissa kuin sä. nyt oon jo lähellä tavoitettani alle 50kg. kyl säkin pystyt siihen <3

    VastaaPoista