perjantai 1. heinäkuuta 2011

I am too fat. If I eat more, I'll get even fatter.

Eilinen oli aika todella surkeasti failannut päivä.
Yritin ensimmäistä nestedieettipäivääni, koska keskiviikkoiltana helvetti pääsi irti ja söin 1/3 kokonaisesta pannukakusta, so great. Joten, ajattelin, että kompensoin sen paastopäivällä.
Kaikki meni aluksi hyvin.
Kerroin äidille syöväni kaverini luona ja se meni häneen täydestä.


Lähdin polkemaan kaverini luo 30 asteen helteessä 5 kilometriä.
Minulla ei ollut nälkä, vaan oikein hyvä olo. Olin juonut tarpeeksi ja täytin siellä koko ajan vesipulloa ja join yhden Battery Strippedin.
Kaikki meni hyvin siihen asti, kun keksimme mennä ottamaan aurinkoa trampoliinille vähäksi aikaa.
Kuumuus ja suoraan porottava aurinko alkoivat särkeä päätäni ja jouduin ottamaan heti kaksi migreenilääkettä ja mennä sisälle makoilemaan.
Päänsärky ei ollut loppunut siihen mennessä kun lähdin polkemaan kotiin, oikeastaan se äityi vain pahemmaksi ja edessä oli viiden kilsan polkeminen edelleen helvetillisessä kuumuudessa.
Kun pääsin kotiin, tärisin ja minua pyörrytti aivan suunnattomasti.
Suuntasin heti kylmään suihkuun ja siellä olin välillä aivan varma, että pyörryn siihen paikkaan. Kaikki vain pyöri ja välillä musteni kokonaan.
Äitini oli erittäin huolissaan ja pakotti minut ensin syömään lautasellisen muromysliä.
Sen jälkeen menin nukkumaan melkein tunniksi.
Kun heräsin, migreeni oli edelleen tallella ja minua alkoi itkettää pieleen mennyt päivä, kuumuus ja kova pääkipu. Söin mukisematta äidin tarjoaman suklaapatukan.
J tuli meille ja toi minulle kebabranskalaisannoksen ja pakotti minut syömään sen hänen kanssaan.
En todellakaan pystynyt syömään kaikkea, mutta on pakko myöntää, että migreeni alkoi lähteä kun sain verensokeriani nostettua.


Tänä aamuna pää tuntui edelleen turralta ja olo oli heikko, joten en lähtenyt aamulla helteeseen lenkille(10 aikaan aamusta varjossa jo +27 astetta!). Aion mennä kyllä illalla lenkille.

Tänään on heinäkuun ensimmäinen päivä. Minun piti viime kuussa laihtua neljä kiloa omassa haasteessani, mutta paskanmarjat, laihduin loistavasti kuukauden aikana 100 g. Ei luoja, mua hävettää niin paljon, ja olen niin pettynyt itseeni. En tehnyt edes yrittänyt kunnolla.
Mutta niin, uusi kuukausi ja uudet kujeet; nyt aion laihduttaa kunnolla ja liikkua paljon! Mun täytyy painaa n. 52 kiloa koulun alkuun mennessä. PAKKO.
En aio luovuttaa.

Nämä muutamat päivät on alkanu mulla ihan hyvin, mutta failannu lopulta, kun olen saanut jotain iltasyömiskohtauksia. Paino ei ole onneksi ainakaan noussut, se jököttää edelleen erittäin ärsyttävässä 56,7-luvussa. Sen pitää alkaa laskemaan nopeammin! Eli nyt loppuu iltasyöpöttelyt.
Olisinkohan mä jo valmis Skinny Girl-dieettiin maanantaina? Uskaltaisinkohan koettaa....


Mutta mites teillä muilla skinnybitcheillä meni tämä kuukausi, pystyittekö parempaan? :)

Tsemppiä kaikille laihduttajille heinäkuuta varten, me kyllä pystytään tähän!
PS. Kertokaa mulle teidän lempparimusiikkia lenkille, jumppaan jne! Tarvitsen uutta inspiraatiota. :)

5 kommenttia:

  1. Jos yhtään lohduttaa, nii mulla on sama tilanne. Yritän laihduttaa, päivällä menee hyvin, mutta kun ilta tulee syöminenkin lisääntyy. Ja tohon jumppa ehdotuksiin voisin sanoo, et kannattaa kokeilla niitä Fitness-murojen mukana tulevia ohjelmia, jos et ole jo koittanu tai jos niitä edes löytyy enää mistään..mun lemppari on se Fitnes Body Combat :)) TSEMPPIÄ!

    VastaaPoista
  2. Mulla on toi ilta ahmimis ongelma kanssa, siks asetin itselleni rajan että kaheksan jälkeen ei muuta kuin vettä (mutta ompas sekin taas hyvin onnistunut - .-"). Ja itse kuuntelen lenkillä varmaan mijoona kertaa Eminemin - Till i colapse biisiä ja sen voimin jaksan kävellä taas asteta reippaammin.

    VastaaPoista
  3. No sain mä peräti 2,5 kiloa pudotettua ku tavotteena oli 3 :D Sinänsä aika tyytyväinen, mut ilman ahmimista oisin saanu reippaasti enemmän pois... Mut tää kuukausi täysillä! Ja paljon paljon tsemppiä sulle! <3 :)

    VastaaPoista
  4. Vyötäröstä tai lahtee se 2-3 cm ja painoakin 2 kiloa vaikka piti olla vaan 1 kg

    VastaaPoista
  5. Laura: Pitänee kokeilla jos löytyy vielä. Tsemppiä sullekin! :)

    Tiny dreams: Kannattaa vaan yrittää pysyä kovana itselleen, kyllä me vielä joskus onnistutaan oikein kunnolla! Tsemppiä paljon!

    Alissa: Vau, hienoa, että pysyit noinkin hyvin tavoitteessa! Tsemppiä! :)

    Kapa: Sullakin tosi hyvin menny! Tsemppiä tähän kuukauteen!

    VastaaPoista