perjantai 3. kesäkuuta 2011

15 things I want

1. Haluan olla ihan just nyt kesälomalla.
2. Haluaisin löytää semmosen rautaisen itsekurin.
3. Haluaisin kunnon vaaleat hiukset, ne on nyt vielä liian ruskeat.
4. Haluan siistin huoneen, vapaaehtoista siivoajaa?
5. Haluan oppia soittamaan pianolla moniamonia kappaleita. Juha Tapion Kaunis ihminen ekana.
6. Haluan, että tulis jo bikinikelit vaikken siinä kunnossa olekaan.
7. Haluan nähdä enemmän kavereita.
8. Haluan mennä hyppimään sateeseen, mutta en kehtaa yksin.
9. Haluan ladata mun ämppärin täyteen musiikkia, jota oikeasti kuuntelen nykyään. Oon jo vähän kyllästyny Jennifer Lopezin On the Flooriin ja Travie McCoyn Superbadiin.
10. Haluan uusia vaatteita - paljon!
11. Haluaisin, että mun iho paranis semmoseksi huippumalli-ihoksi tosi nopeasti.
12. Haluaisin tosi paljon rahaa.
13. Haluaisin olla siro, mutta tämmösellä luustolla se ei tule ikinä onnistumaan.
14. Haluaisin kenkiä, paljon kenkiä; korkkareita, converset, adidas starit ja semmoset leopardikuvioiset läpyskät.
15. Ja tärkein: Haluan laihtua, olla pieni ja hento. HALUAN, ETTÄ J PITÄÄ MUA SYLISSÄ JA SANOO ETTEN PAINA MITÄÄN. Se on mun unelma.


1 kommentti:

  1. Löysin sun blogin tänää ja luin noit vanhempiiki postauksii. voit olla varma et tuun seuraamaa sun blogii täs kesäl aika tiiviisti ;)

    Taru

    VastaaPoista