maanantai 27. kesäkuuta 2011

I'm gonna make it

Viime viikko oli täysin perseestä, en liikkunut YHTÄÄN, en oikeasti ja söin aivan koko ajan. Maha on kasvanut ja tuntuu, että kaikki on mennyt täysin hukkaan.
En uskalla mennä vaa'alle. En halua kohdata sitä julmaa totuutta, että olen oikeasti lihonut jo siitä hirveästä lukemasta, jota puntari näytti kesäkuun alussa. En halua, ahdistaa niin paljon.

J'llä alkoi tänään työt, jotka kestää sillä pari viikkoa. Vaikka se on töissä vaan puoli päivää, niin silti ehdin aina aamuisin tehdä kaikenlaista liikuntajuttua, jota en tosiaan tekis sen kanssa.
Tänä aamuna kun raahauduin makaaman sohvalle J'n lähdettyä, aloin katsomaan digiboksilta Britannian huippumalli haussa - ohjelmaa ja sain aivan valtavan thinspopuuskan. (< onko toi ees sana....?) Ne tytöt oli aivan ihanan laihoja ja aaaaaa.
Oli aivan pakko lähteä lenkille. Kävelin puoli tuntia ja juoksin kotiin (15 min.). Tälle päivälle kulutettuja kaloreja on siis 205. Vaikka tuo oli pientä, niin oon silti aika ylpeä itsestäni.

Tänään aion tehdä ruoaksi pinaattikeittoa, ja yritän olla syömättä mitään muuta kuin sitä. Ja sitäkin vähän.
Nyt voisin lähteä tekemään jalkapainotteista lihaskuntoa, pakko saada nämä löllöt pois mahdollisimman pian!

Mun pitää uskaltaa huomenna vaa'alle.
Mulla on uusi tavoite, joka vois olla jopa aika realistinen, mutta senkin eteen mun pitää taistella, varsinkin jos oon lihonu paljon.
Lukion toinen luokka alkaa minulla 11.8.2011.
Minä aion painaa silloin 52 kiloa.


Tähän alle vielä muutama kuva siitä Brittien huippiksesta, jotka sai mut thinspaantumaan niin maan perkeleesti:



Nyt tekemään sitä lihaskuntoa Foo Fightersin uuden levyn tahtiin!
TSEMPPIÄ KAIKILLE, ME KYLLÄ PYSTYTÄÄN TÄHÄN!

6 kommenttia:

  1. Moikka! Itse painoin tammikuun alussa 58 kiloa, päätin, että näin joulun jälkeen alan laihduttamaan ja aijon saada sen jokavuotisen kesäkunto-lupauksen toteutettua. No, hitaasti mutta varmasti olen nyt puolisenvuotta tätä tehnyt. Syön aivan mielettömän paljon hedelmiä (muutenkin rakastan niitä), niistä ei tule huonoo omatuntoo, ja niitä voi syödä niin paljon kun haluaa! Lisäksi pelaan jalkapalloa, ja treenejä on about 3 kertaa viikossa. Tälläinen yhteisliikunta on hyvin motivoivaa! Suosittelisin sullekkin, että aloita joku harrastus tai käy vaikka zumbassa salilla! Olen siis myös vähentänyt syömisiäni sillä lailla, että otan lautaselle vähemmän ruokaa mitä ennen, mutta syön silti normaalisti. Lenkillä käyn melkein joka päivä viikossa, useimmiten kavereiden kanssa tai sitten ihan yksin hyvän musiikin tahtiin! Kaikki tämä vaatii ponnisteluja, mutta itseä on vaan otettava niskasta kiinni!! Nyt painan 51 kiloa, VOITKO KUVITELLA!! en ole niin kovin miettinyt laihduttamista tänä aikana, olen vain syönyt vähän ja liikkunut! Toivottavasti tämä nyt ees vähän motivoi/inspiroi sinua pääsemään tavoitteeseesi! ÄLÄ STRESSAA LIIKAA! Tsemppiä ja hyvää kesää:) ps. Sateen jälkeen juokseminen metsässä on ihan mielettömän ihanaa, koita!
    -Ninnu

    VastaaPoista
  2. Hei!
    Vähän ihanaa ku löysin tään teidän sivun täällä on tosi inspiroivia kuvia ja juttuja:) kiitos paljon tästä<3 Ite oon just täyttämässä 17 ja painan 50.1 kiloa, ainaki mitä aamulla katoin ku kävin puntarilla. Aattelin että ku koulut alkaa ja uudet tuulet puhaltaa niin mun uusi tavotepaino on 47 kiloa:) en tiiä miten onnistuu mutta toivottavasti mulla riittää itsekuria:/ käyn lenkillä joka päivä ja sen lisäksi kävelen kaikki matkat kavereille ja harrastuksiin. Syömistä pitää rajottaa vielä TOSI PALJON! En oo tänään syöny ku yhen omenan ja join pullollisen vettä, semmosen ison pullollisen:) lenkille pitäis vielä lähteä ja jos vielä juoksiski vaikka sen 20 minsaa. Mutta tosiaan aattelin alkaa ihan tosissaan seuraamaan tään blogin juttuja ja voin kertoa aina miten itelläkki on menny:) Kyllä me kaikki pystytään siihen! Mä kyllä uskon meihin:) Mutta nyt juokseen!-->
    -Kaisuli

    VastaaPoista
  3. moikka!

    Kaveri linkkas tän blogin mulle, ja oon ihan ite samassa jamassa sun kanssa. Koitan laihuttaa ja nyt painan 48kg(tiedän, kauhee läski...)ja mun tavoite on 45kg. En kyllä tiedä pystynkö siihen, mutta yritys on kova. Syömisen rajoittaminen on kaikkein vaikeinta ainaki mulle. En syö yleensä mitään muuta kuin riisipiirakoita tai kasviskeittoja jotka teen itse. Kaupasta saatavissa valmiskeitoissa on niin paljon ylimääräsiä kaloreita. Juon vaan vettä, mutta joskus saatan juoda tuoremehua, mutta joudun yleensä oksentamaan sen pois.. tiedäthän, mehuissa on melkeen 100kaloria/100ml.Ne kaikki menee suoraan reisiin. Liikuntaa harrastan joka päivä vähintään 2h vaikka sekin on liian vähän jos totta puhutaan. Tää laihduttaminen on niin rankkaa, ihmiset ei ikinä ymmärrä miten vaikeaa se on. Kaikki vaan haukkuu miten rumaa tissittömyys on. mut tsemppiä meille! me pystytään tähän kyllä. Älkää välittäkö ihmisten puheista, laihuus on kaunista.

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Melko sairasta :o opettelisitte laihduttamaan terveellisemmin, niin niitä tuloksiakin tulisi

    VastaaPoista
  6. Hei!
    Sinulla on mielenkiintoinen blogi, herättää ainakin allekirjoittaneessa paljon ajatuksia puolin ja toisin. Oletko asettanut itsellesi sitä ultimate ihannepainoa, minkä saavutettuasi lopetat laihduttamisen? Vai aiotko jatkaa niin kauan, kunnes sinulla on enää luut laihdutettavana? En halua olla ilkeä, mutta olen todella huolestunut, vaikken sinua millään tavalla tunnekaan..!

    Haluaisin myös tietää, oletko tehnyt mitään muuta hyvän itsetunnon saavuttamiseksi? Valitettavasti tulet vielä huomaamaan, ettet edelleenkään tunne oloasi kauniiksi saavutettuasi tuon ihannepainosi. Ihminen on siitä jännä olento, ettei se ole koskaan täysin tyytyväinen itseensä. Toivon vain, että joku läheisistäsi huomaa alkavan anoreksiasi ja saat apua, jota tarvitset!

    VastaaPoista