tiistai 31. toukokuuta 2011

CHALLENGE: Skinny bitches of June

Olitte toivonu uutta haastetta ja tässä se siis tulee!
Tehdään taas tuonne sivuun lista: MONTAKOS KILOA LÄHTEE KESÄKUUSSA?

Haastan osallistujat siis arvioimaan painomäärän, jonka pudotatte kuukaudessa. Ja sitten vielä haastan teidät kaikki tekemään joka päivä vähintään sata kyykkyä ja sata vatsaa! :)
Ottakaa myös ennen ja jälkeen kuvat itsestänne.
It's gonna work, bitches!

Täällä pohjoisessa kunnon bikinikelit tulee vasta heinäkuussa, eli mulla ainakin on vielä melkein tämä kuukausi saada muutama kilo karistettua.


Jos kaipaatte kannustusta haasteeseen, niin lukekaa tämä postaus!

15 kommenttia:

  1. Minä yritän kovasti saada pudotettua 4-5 kiloa, ja toivotaan ettei jäis vaan yritykseks vaan jopa onnistuisin siinä.. :D!

    VastaaPoista
  2. no nyt yritän niin tosissani saada edes 3 kiloo pois! Pakko :D

    -Alissa-

    VastaaPoista
  3. Mulla tavoitteena 5-6kg ainakin :)

    VastaaPoista
  4. Hei,

    Törmäsin blogiisi sattumalta, enkä voinut kuin hämmästellä tavoitteitasi. Olen pian 16 vuotias poika, menossa ensi vuonna lukion 1., ja itsekin yritän pudottaa painoa, hyvällä tuloksella, lähtenyt noin 5 kg 1-2 kuukaudessa. Olen tällä hetkellä siis 173 cm ja 68 kg. Olen kohtalaisen lihaksikas, enkä tunne itseäni hirveän lihavaksi.

    Halusin vain sanoa, että noin vähäisellä kalorimäärällä eläminen voi olla vahingollista terveydelle, ja kaloreiden NOIN tarkasti laskeminen ja liikkuminen tuossa määrin voi haitata elämää :/

    (Ilmeisesti) ihannepainoindeksisi määritellään "huomattavaksi alipainoksi". Kannattaa miettiä, onko valmis riskeeraamaan terveytensä painonsa takia. Ulkonäöstähän siis tietääkseni EI ole kyse, sillä liika laihuus on minun ja kait muidenkin miesten mielestä rumaa. Näteimmät tytöt ovat "sopivan" painoisia, "normaaleja", eivät sairaalloisen laihoja.

    Kannattaa miettiä kannattaako olla anorektisesti nälässä ja olla rumempi kuin normaalisti syövät naiset.

    ~Hki95

    VastaaPoista
  5. aloitan maanantaina kunnon laihdutukden ja tavoitteena olisi tiputtaa väh. 4 kiloa kesäkuun loppuun mennessä.

    J.

    VastaaPoista
  6. Jos mäkin tuun mukaan =) Siis aijon tiputtaa väh. 3 kiloa kuukaudessa . Saa nähdä onnistuuko :D Pakko onnistua koska oon niin kyllästynyt näihin läskeihin !

    Omppu

    VastaaPoista
  7. mä oon niiin mukana tarviin jotain motivaatiota :D I'm in! Ja tavoite on joku 5kg

    VastaaPoista
  8. Pyrin pudottamaan kilon, ja vyötäröstä 3 cm pois. Oon jo nyt 180 cm ja 60 kg, vyötärö 70 cm mikä on pahin juttu.

    VastaaPoista
  9. Jipii! Edellinen haaste vesittyi omaan laiskuuteen, mutta nyt uutta yritystä kehiin. 4 kiloa Pesterille.

    VastaaPoista
  10. Kaks kiloa pois, jotta pääsen tavoitteeseeni, 35kg! Eli -2kg Sirkkelille

    VastaaPoista
  11. Mukan ollaan, eli -4 kg unknowille! :)

    VastaaPoista
  12. Alexa myöhässmä mukana -4kg

    VastaaPoista
  13. Multa ei lähde enää kiloja pois vaikka olisin kolme päivää syömättä :/ Mut en halua laihtua enää, mä voin tehä tän toistepäin eli monta kiloa tulee kesäkuussa! :DD

    VastaaPoista