lauantai 2. huhtikuuta 2011

you stupid shit


!!!!!!!!!!?
MITÄ MÄ JUST EILEN MENIN TEKEMÄÄN?
Siis voi hyvä jumala.

Oltiin eilen J'n luona saunassa.
Sitten jostain ihmeen syystä, mä vaan kysyin siltä, että onko se yhtään huomannu, että oisin laihtunu.
Oli vähän aikaa hiljaa, ja sitten se sano  "ööö kai vissiin sitte oot?".
Okei, kiitti vaan vitusti. Ihan kuin tuo ei olis ollu vielä kamalaa, niin pahempaa on tulossa.
"Mun mielestä tytössä pitää olla vähän semmosta kiinniotettavaa. Vähän niiku sussa."
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KIITOS KIITOS KIITOS JUMALATTOMASTI.
(en muuten syöny enää sen jälkeen mitään, hyvää reverseä.)

Oikeasti, toi loukkas mua aika pahasti.
Ihan ku mulle pitäis vielä kertoa, että oon läski. IHAN KU EN TIETÄIS SITÄ ITE.
Sanoinkin sille, että oikeasti tytölle ei pitäis ikinä sanoa noin, ja että toi loukkas mua aika paljon.
Pyyteli vaan anteeksi ja sanoi että oikeesti rakastaa mua ja mun vartaloa.


Kaikista pahin juttu on kuitenkin tämä.
Suutuspäissäni sanoin sille, että mä aion laihduttaa ainaki 7 kiloa.
Niinpä. MITÄ VITTUA?
Miks mä sen sille sanoin???
Aaaa'a oon aika vitun tyhmä.
Se vaan tuijotti mua aika järkyttyneenä ja sano vaan että ei.
"En anna sun painon mennä alle viidenkympin."'


J tietää, että mulla on ennenki ollu kaikkia syömisongelmia (en oo sille kaikkea ihan yksityiskohtaisesti kyllä kertonu, esim. että kärsin joskus ala-asteen lopussa BEDistä ja kasilla anoreksiasta).
Nyt se vittu varmasti alkaa katella oikeen kunnolla mun syömisiä.
Vittuvittuvittuvittu VITUN IDIOOTTTTIIIIIIIIII.



Kuinka tyhmä ihminen voikaan olla? Näin tyhmä.
Nyt J'n kommenttien innoittamana teen vielä tuollaisen pariskunta-thinspon.
Pahoittelen jos on liian heteropainotteinen.

Ps. Älkää vetäkö viittä laksaa enempää kerralla. Vittukun on maha kipeä.

4 kommenttia:

  1. mä ymmärrän sua ihan täysin ! toi on ku mun elämästä. oikeestaan mun poikaystävä on sanonu mulle lähes samal taval et pitää olla jotai mist saa kii. musta se loukkas nii paljon !
    kerroin sil vähän aikaa sit et mulla on varmaan jonkinlainen syömishäiriö, nii se vaan oli et no tuskin on ja vähätteli sitä asiaa. en tiiä, mut se et se ei välitä siitä ni on mun mielestä pahempaa ku et se kyttäis mun syömistä.
    mitäpä tähän sun juttuun voi muuta sanoo ku MIEHET.
    mut paljon voimaa sihen laihduttamiseen ! (: mä tiiän et sä onnistut. ja jos se sanoo ettei anna sun painon mennä alle 50, kuseta sitä :D ei se sua varmaa sentää punnitse ?

    VastaaPoista
  2. toi kuulostaa nii tutulle ! mun poikakaveri oli kerran meillä ja oltiin syömässä ja sitten se otti mun lautaselta ruokaa ja sano että "mä oon sun painonvartija." :):):)9 tosi kiva että se myöntää että mä tarvin semmosta juujuu. mutta tsemppiä laihdutuksee, näytetää niille miten kauniita me voidaan olla !

    VastaaPoista
  3. aika inhottavaa poikaystävältä sanoo noin, koska en usko että sussa edes on mitään "mistä ottaa kiinni" siis mitään ylimäärästä ainakaan.. oot just sen painonen ku mä haluisin olla. mut joo miehet, ne on sellasia. ihan ku niillä ei koskaan olis mitää vikaa missään. naisten pitää olla perfect fit ja ne saa vetää kaljaa ja sipsiä. hah! tsemppiä sun tavoitteisiin :) älä luurangoks rupea kuitenkaan

    VastaaPoista
  4. Mulle on sanottu vähän samalla tavalla, tosin se oli nainen joka sanoi: "Ootko lihonut?" Sitte menin ihan vaikeeksi ja sanoin että "En tiiä, ehkä vähä." Se sitten kommentoi että "Joo no kattelinkii vähä siihen mallii." Vittu mikä olo tuosta tuli, ei voi muuta sanoa. Sen jälkeen olen kyllä laihtunut 2kg ja olen tehnyt töitä myös sen eteen.

    Yksi kommentti, mutta sai kyllä vitutuksen pintaan. Muutenkin kun itsellään ei pyöri mitään muita ajatuksia päässä kuin läski, niin sitten joku menee vielä kommentoimaan noin.

    VastaaPoista