torstai 14. huhtikuuta 2011

measures

Tähän paikkaan ois ehkä ihan ovelaa ottaa pikkuinen yhteenveto tästä koko hommasta, jossa ei edistystä paljon oo löytyny.
Olen laihduttanut 77 päivää.
Kiloja on tippunut 6,3.

15.2. Otin itsestäni mitat, jotka olivat järkyttävät

Vyötärö ~ 68 cm/64,5 cm (-3,5 cm)
Lantio ~ 97 cm/93,6 cm (-3,4 cm)
Rinnan päältä ~ 88 cm/81,5 cm (-6,5 cm)
Oikea reisi ~ 57 cm/52 cm (-5 cm)
Oikea pohje ~ 36 cm/35 cm (-1 cm)
Oikea käsi ~30,5 cm/25 cm (-5,5 cm)

Sinisellä kirjoitetut ovat tältä päivältä, eli 14.4. Eli tuon verran olen muka kutistunut parissa kuukaudessa.
Lol. Aika nopee tahti. Tuota käsivarren mittaa epäilen kyllä pikkusen, onko mulla oikeasti voinu olla noin vitun iso käsi vai oonko mitannu väärin.
No whatever.
Päivitin siis vähän tuota sivupalkin mittalaatikkoa.
Tänään paino oli 54,6 kg.
Epäilinkin, että ois noussu, koska vaaka oli ihan seko viime viikolla ja oon syöny niinku mursu.

Tänään siis aloitan 2468-dieetin, ja tänään 200 kalorin päivä.
Muokkailin sitä pikkuisen, lisäsin pari paastopäivää (aion kokeilla!) ja jaottelin kaloreita viikonloppupainotteisesti.

Nyt mä otan oikein kovat keinot käyttöön, toivottakaa mulle onnea ja tsempatkaa tarvittaessa!
Tsemppiä kaikille muillekin, me onnistutaan tässä!

6 kommenttia:

  1. Onneaonneaoneeaa! Hyvin se menee, pidän peukkuja!! :)

    VastaaPoista
  2. tsemppiä paljon tohon ! ja vitsi mäki haluun laihtua äkkiä :) varsinkin noita senttejä sulta on lähteny paljon

    VastaaPoista
  3. Kiitos aivan mahtavasta ja motivoivasta blogista! Ja onnea hirmuisesti, olet tehnyt mahtavaa työtä :)

    VastaaPoista
  4. mikä toi 2468-dieetti on *? jos saan kysyy. sori tietämättömyyteni.

    VastaaPoista
  5. The Bitter Princess: Dieetti, jossa ensimmäisenä päivänä syödään 200 kcal, toisena 400 kcal jne. Voi soveltaa periaatteessa millaisille luvuille tahansa, esim. 0246810, jossa 0 = paasto.

    VastaaPoista
  6. IDIOOTIT pilatkaa viel elämänne tommosella mä ainakin haluun joskus saaha omia lapsia enkä aio pilata terveyttäni millään syömishäiriö
    llä. Ihminen tarvitsee sen 1200kcal vähintään päivässä! ja alle 18.5 bmi altistaa jo luukadolle!

    VastaaPoista