keskiviikko 6. huhtikuuta 2011

so tired

Mä oon hukkumassa tähän väsymykseen.
Mä en ehdi tekemään kaikkea.
Mä en ehdi täyttämään mun omia vaatimuksia.
Mä olin saanut psykologiasta vaan ysin.
Vittu.


I'm
     d
       r
        o 
          w
            n
              i
                n
                  g.






Mä olin tänään heikko. Olisi pitäny mennä uskonnon kokeeseen, mutta pää räjähti aamulla käsiin ja jäin nukkumaan. 
Rakastan migreeniä.
Ainakin saa kärsiä tyhmyydestään kun syö väärin ja nukkuu liian vähän.
Noh, yksi lisäpäivä uskonnon lukuun. Kahlasin parisataa sivuisen kirjan pari kertaa läpi.
Tuntuu että kaikki uskonnot on sekoittunu toisiinsa ja menny sekasi.
Aivan sama.
En jaksa välittää.
Mitä mä puhun? Oikeasti välitän aika vitun paljon ja itken sitten illalla kun on menny huonosti.


Löysin muuten aivan ihania kuvia netistä.
Miksi kaikkien täytyy olla niin ihanan laihoja?
Ahdistus iskee.


Oon syöny taas niinku sika. Ei mitään kontrollia.
Huomenna on punnitus.
Pelkään sitä lukua niin jumalattoman paljon.
Mä olen lihonut, tiedän sen.
Tää haaste ei mene kovin putkeen.
Ahdistaa ja masentaa.
Oon kaikille vain hirveä pettymys.


Laitanpa tähän loppuun kuvia sellaisesta vartalosta, joka mulla tulee joku päivä olemaan, hinnalla millä hyvänsä.















this is what I'm going to be.
no excuses.


Mulla on tänään joku ihme angstipäivä.
Hirveä ikävä jotenkin kaikkea.
Ikävä mun ystäviä. Ollaan jotenkin hirveästi vieraannuttu.
Ikävä Jtä. 
Ikävä iloisuutta.
Ikävä viime kesää.
Ikävä mun viime kesän punaisia hiuksia.
Ikävä sadetta.
Ikävä mun ensimmäistä rankkasadepusua.
Ikävä sitä, kun olin omasta mielestäni vielä kaunis.
Ikävä minua.


Someone pleaste save me for myself.

1 kommentti: