torstai 7. huhtikuuta 2011

stay strong, bitch

Mä en usko mun vaakaa.
En oikeasti usko.
Ei toi voi olla millään mahdollista.
Siitä on ollu patterit lopussa jo vaikka kuinka kauan.
Tänä aamuna sitä piti polkea hulluna ennen kuin se näytti numeron.
Numeron, jota mä en usko.

Numeron, joka ei voi millään olla totta.
53,7 kg.
-2,1 kg viikossa. Miten toi muka vois olla mahdollista tällaisilla syömisillä ja liikkumattomuudellla?
Ei mitenkään.
En voi mitenkään olla jo laiha. Jää murtu mun alta tänään kun kävelin kotiin. Läskeilyä, ei kai?




Enhän mä voi olla noin kevyt.
En oikeasti voi.
Mun pitää saada uudet patterit vaakaan.


Äiti totesi, että oon laihtunu. Naureskelin ja valitin stressiä.
Kysyi ihan suoraan, että oonko muistanu syödä ja onko syömishäröily noussut taas pintaan.
Kiistin. 
Eihän se ole.
Mä hallitsen tän.
Käski katsoa paitaa, joka näytti yllättävän löysältä mun päällä.
Täytynee alkaa pitää pussivaatteita, ettei "laihtuminen" näy.
Pitää yrittää säilyttää sen mielenrauha.



J sanoi tänään, että oon tosi kevyt.
Ihmehommaa.
Se taputteli mun mahaa, jota se kehui suloiseksi.
Ja sanoi että mun perse on pienentynyt ja kiinteytynyt.
Sanoi tykkäävänsä.
Arvasin, jäit kiinni J, oikeasti tykkäät laihoista.
Ja sellainen musta tulee.


kanna mut kesään J.
kanna mut laihuuteen.

Koeviikko loppuu huomenna, halleluja! Kaks viikkoa yhtäjaksosta lukemista on mulle pikkusen liikaa. Ja nyt tämä yletön syöminen loppuu. Ja alan liikkumaan. Mulla on tosi rento lukujärjestys, joka tietää aamulenkkejä ja crosstrainerista pölyjen pyyhkimistä.
Lupaan, oikeasti, heti ens viikosta.
Nyt viikonlopun aion rentoutua Jn kainalossa kattoen Lostia ja leffoja. (edellyttäen, että Lostin vitoskausi tulis pian postissa, murr!)
En kuitenkaan aio syödä herkkuja.
Piste.


Kuis skinnybitcheillä menee?
ÄLKÄÄ LUOVUTTAKO!


6 kommenttia:

  1. mulla ei hyvin mene.. vielä viikon alussa paino alkoi luvulla 48, nyt ollaan takas siinä 49:ssä :<
    -mymmeli

    VastaaPoista
  2. Hei, pakko itekkin täältä vähän huudella kun oon ihan huojentunu omastakin painosta! Eli siis lähtöpaino 4.1. oli 46,4kg, hyhhyh (olipa se siellä 45:ssäkin käynyt), ja tänään: 43,5??? Eli viikossa -2,9kg, eihän?:D On kyllä ollut tosiaan paastoviikko, ~300kcal per päivä mut silti! Ja tosiaan 42kg tähtään. :)

    PS. Olen siis 160cm eli lyhyt...:D

    tsemppiä ihanat♥

    -hun

    VastaaPoista
  3. Mä sorruin. Oon läski norsu saatana.... virtahepo, elefantti, valas. Pahkasika. SIKA SIKA SIKA!!!

    Voiku olisin jo teiän painone :( mä oon niin läski vittu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'(((

    VastaaPoista
  4. mä ooon ortunu joka päivä tällä viikolla...vaan syöny syöny ja syöny!!!tappakaaa mut.......en voi eläää näin muoki alkaa ahistaaan.......fakkk-alexa

    VastaaPoista
  5. joo vittu oon iha hirvee läski!
    haluun oikeesti tehä jotai ja olla laiha!
    kerro jotai vinkkejä pliis!
    auta mua!

    VastaaPoista
  6. Ei kauhee hyvin mee täälläkää, oon laihtunu kilon ja se siitä :( Mut kunhan paranen (oon kipeen meinaa), ni helpompi pitää taas kontrolli :(

    Mut tsemppii teille kaikille ihanille, me pystytää tähän!

    VastaaPoista