sunnuntai 17. huhtikuuta 2011

binge

Do I have to say anything?




En ymmärrä mikä muhun meni oikeasti viikonloppuna.
Pelkkää non-stop ahmimista, koko ajan jotain uutta laitettavaa suuhun ja mahaan.
Unohdin kalorit.
Unohdin laihdutuksen.
Unohdin kaiken.
Annoin ruoan viedä.

Oon siis ahminu kolme päivää putkeen.
Saatatte ehkä arvata, kuinka vitun raivoissani ja millaisessa ahdistuksessa täällä olen.
Siis herranjumala.



Mä tarvitsen rangaistuksen: käyn huomenna puntarilla.
Voi olla, että revin itseni palasiksi siitä luvusta.
Se olis mulle kyllä niin oikein.
Toinen rangaistus on, että en saa kirjoittaa tänne, ennenkuin vaa'an luku näyttää alle 54 kiloa.
Siihen asti teen vaan thinspipostauksia sun muita.

Yrittäkää kestää tätä, tehän saatte syyttää mua ihan kunnolla.
Mitäs menin ahmimaan, niin ette saa kunnon postauksia.
Hohhoi.

Joskus ei vaan jaksais elää.
Oon niin vitun tyhmä.

Ps. Vaalit on perseestä. Persut varsinki. Ei helvetti.





I'm so alone now.
Forgive me.

7 kommenttia:

  1. persut on perseestä, so true! Mut hei tsemppiä tohon laihdutukseen, you can do this! <3

    VastaaPoista
  2. :( tylsä kuulla tästä sun viikonlopusta.. Älä kuitenkaan liian raskaasti tätä ota, huomenna on uusi päivä ja voit aloittaa puhtaalta pöydältä ja pistää taas kaiken peliin! tsemppiä :)


    ps. persut todellaki on perseestä. vitun timo soini

    VastaaPoista
  3. Itelläkin meni viikonloppu ihan läskiksi, mutta tänään uus päivä ja vähän terveellisemmät ruoat ;> Tsemiä! Ihana blogi muuten! :>

    VastaaPoista
  4. Tsemppiä sinulle! Itsekin meinasi mennä ahminnaksi, ja vähän menikin urgh... Paljon voimia!! ♥

    VastaaPoista
  5. Hei saattaa kuulostaa vittumaiselta, mut tää postaus todellaki piristi(!), sillä itelläniki meni tosi päin helvettiä viikonloppu, itse asiassa jo torstaista lähtien ain viikonlopun yli... ja siis oikeesti TODELLA perseelleen meni! En oo varmaa koskaan, siis _koskaan_ läskeilly näin vitusti, mut ei täs muu auta ku ottaa itteesä niskasta kii, alottaa alust ja koittaa olla viisaampi.. Mut siis voimii ja kyl se siit :) Ps. En edes uskalla käydä vaa'alla pariin päivään enne ku oon saanu nollattuu tilanteen... kyrpii olla taas lähtöruudus ;( Pps. Vittu tääl tuoksuu ruoka ::D

    VastaaPoista
  6. Tuttua itsellekin tuo ahmiminen. Olispa mullakin kyse yhdestä viikonlopusta mutta tätä on jatkunut jo pidemmän aikaa ja sen kyllä huomaa ulkonäöstä. Vaa'alla en oo ees uskaltanut käydä. Tiedän, että pitäisi vaan ottaa itteä niskasta kiinni, mutta mun itsekuri on täysin kadoksissa tällä hetkellä.
    Löysin muuten ihan äskettäin sun blogin ja tää vaikuttaa ihan huippuhyvältä! Tsemppiä sulle laihdutuksessa! Onnistut kyllä :)

    VastaaPoista
  7. 54 ??? kuinka pitkä oot?? Mä oon kaukana 54 kilosta hoi hui... oon 16v. 161 cm ja painan 75 kiloo... Ja viime kesällä painoin 68, koska liikuin ja sit söin... söin. Mul on ihan kauhee huono itsekuri ja toisaalta oon tyytyväinen itteeni tälläsena, mutta sitten ku kattoo peilistä nii tulee semmonen olo et hyi oon läski. Joulut ja juhlat on koht ohi ja kesällä taas laihduttamaa.. :p

    VastaaPoista