tiistai 5. huhtikuuta 2011

desserts spelled backwards is stressed. coincidence?

Tämä viikko on täysi helvetti.
En hallitse mun mieltä.
Mun täytyy vaan lukea ja lukea ja lukea ja olla paras.
En voi antaa itteni löysäillä, miksi antaisin?
Ei muutkaan voi.
Oonko niin paljon heikompi, että mun pitäis löysäillä?
"Anna yhden kokeen mennä huonommin, ei se niin tarkkaa ole. Älä kuluta itteäs loppuun."
Sori vaan äiti, mutta pakko.
"Hei ei aina tarvi tavoitella täydellisyyttä?"
Mitä sitten J?
Olla vain keskiverto pulla?
Minkälaisena idioottina sinä minua pidät?



Eilinen oli helvettiä.
Mä vaihdoin tässä kurssissa pitkästä matikasta lyhyeen ja olin loistava.
Kertaustehtäviä tehdessä romahdin täysin.
En osannut.
En yhtäkään oikein.
Kuinka heikko ja typerä ihmisen täytyy olla ettei osaa edes LYHYTTÄ MATIKKAA JOKA ON VITTU NIIN NAURETTAVAN HELPPOA?
Vittu.
Itketti vähän liikaa.
Itkin ja huusin matikan kirjalle.
Tyhjille vihkon sivuille.
Laskimen väärille numeroille.
Mun painolle.
Rästiin jääneille tehtäville.
Stressille.
Kaikelle.
Mun elämälle.
Mun pienelle surkealle elämälle.
Tää on niin helvettiä.
Joskus ois vaan parempi kuolla.




Eilisen ruokapäivä näyttää helvetiltä:
klo 13:00 banaani ~ 101 kcal
klo 15:00 Grandiosa-pizzaa ~ 378 kcal
klo 20:00 puolikas Elovena omenakaneli-pikapuuro ~ 58 kcal
               2 täysjyvä paahtoleipää margariinilla ~ 196 kcal
total: 733 kcal


Liikunta:
1 h zumbaa ~ 450 kcal


yhteensä: 283 kcal


Liiikaaliikaaliikaaliikaaliikaa.
Vitun
  läski
    sika.
Mä inhoan itseäni niin vitun paljon.

3 kommenttia:

  1. Heey.. ei aina pidä olla täydellinen muru <3 keskity yhteen asiaan kerrallaa! ja jos sul on rästitöitä, kirjota ne ylös ja tee rauhallisesti yks kerrallaan! <3 U can do it :)
    Eikä toi oo todellakaa liikaa toi sun syömismäärä <3 pärjäile! tsemppiä ja aurinkoista päivää <3
    ps. emmäkää osaa lyhyttä matikkaa, et revi siitä :D haha

    VastaaPoista
  2. Mä niin tiedän tuon tunteen! Ite oon just kirjottamassa (toivottavasti lakki tulee), ja porukat vaan sanoo:"pidä välillä taukoa, ota pala kakkua" "ei kaiken pidä olla täydellistä". Mutta mä haluan olla täydellinen. Yritetään jaksaa tässä paska maailmassa

    VastaaPoista
  3. Toi oli ihan ku mun kirjoittama teksti..!

    VastaaPoista