perjantai 8. heinäkuuta 2011

that chocolate bar is not your dream

Arvatkaa kuka oikeasti paastosi koko eilisen päivän ihan kokonaan? KYLLÄ, MINÄ!
En oikeasti ollu uskoa, että pystyn siihen, mutta kyllä vaan pystyin.
Oikeastaan se paaston tuoma energinen olo oli aika ihana. En ollu niin kärttyinen kuin normaalisti, vaan olin energinen, iloinen ja olo oli niin ihanan kevyt! ♥ Tätä tullaan kyllä tekemään useinuseinusein.

Paaston vaikutus näkyikin sitten tänä aamuna vaa'alla; 55,5 kg! 
Tiistaista pudotusta 700 grammaa ja viime viikon perjantaista pudotusta 1,2 kiloa. Oikeasti, vähän mahtavaa! Tästä se lähtee.
Mä tulen voittamaan tämän taistelun.
Mä tiedän sen.


Tänä aamuna sallin itseni nukkua aika pitkään, puoli yhteentoista, enkä kiirehtinyt aamulenkille, sillä sain J'n suostuteltua lähtemään kanssani illalla 15 kilometrin pyörälenkille. Jos se kuitenkin nyt luistaa siitä, niin aion tehdä illalla sitten yksin puolentoista tunnin kävely/juoksulenkin ja tunnin lihaskuntoa.
Tänään myös kalorit pysyy aisoissa, sillä mä pystyn tähän. Mulla on sitä itsehillintää, jota tässä tarvitaan.

Tänä viikonloppuna aion yrittää liikkua mahdollisimman paljon, koska maanantaina mulla alkaa työt vanhusten palvelutalossa kahdeksi viikoksi, ja en todellakaan tiedä kuinka väsynyt olen niiden päivien jälkeen. Vaikka se on suurimmaksi osaksi fyysistä työtä (mm. vanhusten työntelyä älyttömässä helteessä), niin silti olisi kiva päästä iltaisin lenkkeilemään ja tekemään lihaskuntoa. Ja kalorit pitää pysyä rajoissaan.


Illalla tai viimeistään huomenna palaan asiaan, ihanaa päivää kaikille!

7 kommenttia:

  1. Olet blogini Fattest, fatter, fat, thin? lukija ja minulle kävi niin, että riparin takia pidin taukoa ja tullessani kirjoittelemaan, OLIN UNOHTANUT SALASANANI. Hölmö minä :) Mutta kutsuisin sinut lukemaan nyt uutta blogiani, joka pyörii hieman leppoisimmissa tunnelmissa! http://problematic-becauseofyou.blogspot.com/

    Ja hei, tsemppiä tsemppiä! <3

    VastaaPoista
  2. Löysin just sun blogin ja selasin kaikki postaukset läpi :) Olisko sun mahdollista laittaa itestäs kuvat alotusvaiheesta ja nykytilanteesta? Mua kiinnostais nähdä sun edistyminen (: Ja paljon tsemppiä, hyvinhän sä oot pärjännytkin! (:

    VastaaPoista
  3. Hei, mä löysin blogisi yhden tuttavani listan kautta, joten rekkauduin lukijaksi.

    Tiedätkö, mua alko hymyilyttämään tämä postaus, koska tiedän tuo tunteen. Paastosin itse kaksi kokonaista päivää ilman kaloreita. Join vaan vettä, kävelin paljonpaljon ja pudotinkin hienosti painoa.

    Paaston aikana on kyllä ihan älyttömän hyvä ja energinen olo! Tuntuu, että sitä jaksais paastota päiviä. Tsemppiä!

    Ja kysyisin näin tuntemattomana, huvittaisiko sua ottaa mun kanssa päivän tai kahden paastohaaste? Ei kilpailu, vaan yhteinen yritys pitää suu kiinni ruuasta koko päivän. Meinaan aina repsahtaa syömään jotakin, ellei ole joku mesessä, kännykässä tai irl pitämässä mulle seuraa.

    Anteeksi, jos tunkeilen...

    VastaaPoista
  4. moi!
    löysin sun blogin vähän aikaa sitten, ja jään lukijaksi. laihdutan itse terveelliseen tapaan parhaillaan, mutta motivoit ihan loistavasti siihenkin! sulla on ihana blogi!

    t.Elina

    VastaaPoista
  5. miks et sä postaa??:--(((( oon ollu ihan hukas ilman sua!!

    VastaaPoista
  6. MISSÄ SINÄ OLET, IKÄVÄ ON! :((<3

    VastaaPoista