torstai 7. heinäkuuta 2011

fast

En oo päässy päivittelemään niin tiheästi kuin olisin halunnut, meidän netti ei nimittäin pelittänyt pariin päivään jostain kumman syystä.
No, ei olisi ollut kyllä mitään kerrottavampaakaan, oon failannu jokaisen päivän (kalorit ylittyny aika paljon) minusta itsestä riippumattomista syistä. Eilen oli kaiken huippu, en ees kehtaa kertoa mitä kaikkea söin kun mentiin käymään kaupungissa. Voin vaan sanoa, että oon itsehillintää omistamaton läskipaska.
Joskus tekis vaan mieli hakata päätä seinään niin kovasti.


Tämän päivän olenkin sitten - kompensoidakseni eilisen - yrittänyt paastota; JA OON ONNISTUNU! :)
Oikeasti, tää on aika pelottavaa. 
Oon valehdellu sujuvasti syöneeni ja kaikki uskoo minua.
En oo syöny mitään kiinteää ruokaa, juonu vaan kokis zeroa, vettä, kahvia ja pienen lasillisen appelsiinituoremehua, kun verensokeri tuntu olevan vähän alhaalla ja päätä meinas alkaa särkemään.
Mutta siis; en oo sortunu, vaikka meille ostettiin hulluna mun lempikarkkeja ja -suklaata eilen Lidlistä. En oikeasti voi uskoa tätä. 
Oon aika ylpeä itsestäni.

Huomenna aamulla olisi taas punnitus.
Se pelottaa mua ihan hillittömästi. Apua.
Pitäkää mulle peukkuja, että pystyn paastoamaan koko illan, enkä sorru mihinkään typerään.
J on tulossa tänne, joten en ehdi kertoilla enempää, joten huomenna on luvassa parempaa päivittelyä!

PS. Rakastan teitä, ihanat lukijat ja teidän ihanat tsemppikommentit! <3 Niiden avulla jaksan oikeasti paremmin! Kiitos teille ja tsemppiä!

1 kommentti:

  1. Aah olet ihana inspiraatio! Seuraan sun blogia ja yritän tehä niinkuin sinä. Kaikkien pitäisi saada olla omassa ihannepainossaan, eikö? (:

    VastaaPoista