keskiviikko 11. toukokuuta 2011

WTF-day

Hmm, tänään on ollu tosi omituinen päivä.

Koulussa jaksoin sinnitellä pelkän veden voimalla 7 ja puoli tuntia, kun piti jäädä vielä tuntien jälkeen kehittelemään filmiä ja kuvia kuvistunnille. Hohhoi, arvatkaas onnistuko? NOOT.
Luulin (ja arvasin oikein), että se filmin kehitys oli ihan himohankalaa, mutta luulin (ja arvasin väärin), että se kuvien kehitys ois kuitenkin suht iiisiä.
Noh, mikään ei mee hyvin.
Niistä mun kuvista tuli tositositosi tummia, ei auttanu vaikka miten sääti valotusaikaa sun muita.
ARGH ÄRSYTTÄÄÄÄÄÄ
Toinen tositositosi überouto juttu tälle päivälle oli se, kun mun siskopuoli (jonka olen nähnyt viimeksi kolme vuotiaana) otti muhun yhteyttä facebookin kautta. Outoa. Jännää.
En oikeen tiedä miten mun pitäis suhtautua tuohon.
ÄÄÄ vittu.
Sillä on lapsi.

Mun ajatukset on tosi hajanaiset tällä hetkellä, ja en oikeen tiedä, että mitä kirjottaa.

Syömiset tälle päivälle:
- koulun jälkeen tortilla, jossa oli vähän jauhelihaa, salaattia, salsakastiketta, kermaviiliä ja tosi vähän juustoraastetta ~ ??? kcal ei kai sentään ihan neljääsataa?
- illalla Grandi-mehujää ~ 55 kcal
total: ei mitään hajua
Meni kyllä varmaan vähän yli tuon sallitun neljänsadan, mutta en tapa itteäni, koska oon syöny niinku mursu viimesen kuukauden ja tossa oli tosi paljon eroa niihin määriin.

Liikunta:
ei mitään, edelleen sairaana

Jospa saisin vähän ajatuksia selviteltyä huomiseksi. Nyt taidan painua ihan suosiolla nukkumaan!

3 kommenttia:

  1. Ois kiva tietää paljonko painat tällä hetkellä!

    VastaaPoista
  2. Se on löytyy tuolla sivusta löytyvästä "Skinny Girl-diet" - sivulla.

    VastaaPoista
  3. Kiitos kommentistasi ja kiva kun liityit lukijaksi! <3

    Kovasti tsemppiä sulle! ♥

    VastaaPoista