tiistai 31. toukokuuta 2011

I'm so excited

En oo ikinä ollu niin varma, että aion oikeasti laihtua ja laihduttaa kunnolla.
Oon jostain syystä tositosi energinen ja innostunut, hiihihihi. Ja nyt mulla alkais olla aikaakin, koska lukion ykkösluokka alkais olla vähän niinku finito! :)

Huomenna aion oikeasti herätä jo kohtalaisen aikaisin, ja lähteä juoksulenkille mun uusilla superlenkkareilla (ne on pinkit, mutta who cares). Huomenna aion pysyä myös mun kalorisuunnitelmassa, koska jos mä laadin jotain itselleni jotain, LUPAAN itselleni jotain ja rikon sen, niin oikeasti, kehen mä voin sitten luottaa? Niinpä.
 Olin tänään mun kaverin kanssa jonkun aikaa. Se on mua nuorempi, aivan huisin pitkä ja laihtunu tositositosi paljon. Sitten kun se vielä vaihto vaatteensa mun edessä, niin huhh. Kateusko vähän iski....... Sitten se on vielä aivan järjettömän kaunis.
 Mutta se söi puolikkaan pitsan. Mä en ymmärrä, oon niin jumalattoman kateellinen niille ihmisille, jotka on kauniita ja laihoja ja pystyy syömään mitä tahansa ihan hirveästi ja on silti ihan tikkulaihoja. Mutta mustapa tuleekin kauniimpi ja pienempi kuin niistä. Oon päättäny sen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti