maanantai 30. toukokuuta 2011

!!!!!!!!!!!

MÄ EN VOI USKOA TÄTÄ!

Mä pääsin takaisin tähän blogiin, OH MY GOD!!!
Blogger jostain syystä esti mun käyttöoikeudet tähän blogiin (joomitävittua) ja lähetettyäni vihaista sähköpostia, asia on kunnossa ja OUJEA.

Oon tosiaan ollu pois PITKÄÄN ja kaikki on menny vituiksi (mm. sen takia, että tää ei oo ollu mulle tsempparina.)

Mutta nyt tää on takaisin ja ihanaa ihanaa ihanaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Huomenna on lukion ekan vuoden viimeinen koe ja sitten alkaa huima laihdutusprojekti, josta olen lusinut melkein kuukauden. Aion onnistua, koska sain tänkin takaisin, I'M SO HAPPY

I'm back, bitches!

1 kommentti:

  1. Kiitos! Ihanaa kun te jaksatte olla noin tsemppaavia! =)
    Ei mulla ihan vielä ole unelmien kroppaa, ja siihen on vielä matkaa, mutta aijon saavuttaa sen kyllä! :)
    Tsemppiä paljon sinullekkin!<3

    VastaaPoista