torstai 11. elokuuta 2011

I think it's time to start over

Varoituksen sana: Tulossa erittäin tekstipitoinen vuodatus pitkästä aikaa!

Hmm. Olen ollut kauan poissa. Ehkä liian kauan.
Olen vältellyt tänne kirjautumista.
Vältellyt ylipäätänsä blogien lukemista.
Vältellyt laihduttamista.

Jostain syystä mun motivaatio lopahti täysin. En tiedä miksi, mitä tapahtui, mutta en vain osannut kirjoittaa ja laihtua enää. Ha, kuulostaa todella supertyperältä.
En osaa pukea sitä sanoiksi.

En vain halunnut kuihduttaa itseäni enää.

Olin ehkä hetkellisesti onnellisempi. En tosin enää, koska huomasin koulun alettua tänään, että kaikki muut on pysyny melkolailla samankokoisina.
Minä olen lihonut.
Heinäkuun aikana.
Törkeän paljon.
En kyllä ihmettele.

Mä haluaisin laihtua, (myönnettäköön, että todella paljon - edelleen) mutta mun pitää aloittaa kaikki alusta.
Järkevämmin.
Hitaammin.
Ei mitään "heti päivässä vaan 500 kaloria ja kahden tunnin lenkki plus lihaskunnot!!!!1111".
Myönnettäköön, että oon ihan sortunu ennen tuohon juurikin noin. Mutta nyt ehkä osaan suhtautua tähän viisaammin, koska tiedän ettei tuo onnistu.
Ainakin minun pitäisi suhtautua viisaasti, aloitinhan tänään lukion toisen opintovuoden.
Ja vitut, minusta järkevää saa mitenkään.

Mutta nyt se alkaa alusta. Oikeasti alusta.
Huomenna pakotan itseni puntarille ja kohtaan sen todella suuren numeron, joka luultavasti oksettaa minua aivan uskomattoman paljon. Mutta täytyyhän se tsekata.
(Luultavasti järkytyn siitä, koska lupasin joskus keväällä itselleni, että painaisin syntymäpäivänäni 52 kiloa. Synttärit olivat eilen.)
Ensimmäinen tavoite on vaan, että saan vähennettyä kaiken paskan syömistä ja alan taas liikkumaan.
(Nyt voin tietää kulutetut kalorit täysin, koska sain synttärilahjaksi pyytämäni sykemittarin, jee!)

Mä toivon, että onnistuisin. Ja mä tiedän, että onnistun, kunhan otan vaan rauhallisesti.

Ps. Olin ehkä salaa hiukan iloinen, kun muutamat lukijani olivat kaivanneet minua, KIITOS TEILLE! ♥

tomorrow it starts

10 kommenttia:

  1. Hyvää syntymäpäivää!! (vähän myöhäs juu mut...)
    Nyt sä voit alottaa alusta ja tehdä tästä sun parhaan vuoden. Tuut ihan varmasti onnistumaan, tsemppiä matkalles<3

    VastaaPoista
  2. ONNEA vähän myöhässä :( on ollu ikävä <3 en kuitenkaa toivonut että hukutaisit ittes taas tähän laihuuden paskaan.. :( hurjasti haleja !!!<3

    VastaaPoista
  3. Ooh et tiedäkkään, oon niin onnellinen, etten oo ainoa tossa täysin samassa tilanteessa :o toisaalta pahoillani sunkin puolesta, pitää vaan sanoa että tiedän täysin missä sä meet nyt. Mulla oli heinäkuun ihan sama kaava, en jaksanut laihduttaa tai edes ajatella sitä ja lihoin kauheasti. Musta ei kyllä saa järkevää laihduttajaa mitenkään. Sieluntoveri <3 Ihanaa tosiaan että kirjotat taas ja hyvää synttäriä sulle näin jälkeenpäin :)

    VastaaPoista
  4. Oon kaivannu sun tekstejä! Ne saa muhun jotenkin niin paljon motivaatiota lisää. Ja onneksi olkoon :)

    VastaaPoista
  5. oon lukenu sun blogia jostain huhti-toukokuusta aina vähän väliä ja kattonu miten sä edistyt. ja en ihmettele mikset ole koska toi laihdutustapa on tosiaankin ollu erittäin huono. ja täällä on vissiin ennenki lukenu että sä aijot laihtua nyt oikeasti ja niin, mutta nyt, yritä oikeesti miten tossa kirjotitkin! ei tolla 500kalorii/pv+lenkit yms. en tiiä yhtäkään kellä ois yhtäkkiä sellanen onnistunu, koska se on vaikeeta ja sillä ei ees laihdu ellet oikeesti oo sortumatta ahmimiseen... mut tsemppiä sulle.

    VastaaPoista
  6. mun mielestä koko laihduttaminen kannattaa unohtaa. mieti, kuin ihanaa on nauttia ruuasta ja liikunnasta ilman ajatusta siitä, että pitäis laihtua. itselleen kannattaa olla hyvä :)

    VastaaPoista
  7. mites on mennyt? vähä tilapäivitystä kaipaillaan!

    VastaaPoista
  8. Missä sä oot?:( Ehin jo innostua että jee, oot taas kirjottanu, mut nyt on taas tullu pitempi tauko... Tykkään sun blogista tosi paljon ja oisin halunnu tällee ujosti kysyy että alkasitko mun vertaistuki-laihdutuskaveriks?:) Nimittäi itelläki meni toi kesäloma vähä rodittomaks mässäilyks...

    S

    VastaaPoista
  9. Hei ihanaa että oot palannu, mut mihin sä nyt sit jäitkään? :o päivitystä kaipailen :)

    VastaaPoista
  10. Noh.. ehdit nauttia laihuudestasi ehkä muutaman kuukauden, kunnes elintoiminnot pettää. Onnea.

    VastaaPoista