keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

today is better than yesterday

Eilisestä ei puhuta muuta kuin kaksi sanaa: pizza ja liikkumattomuus. Tarvinneeko muuta sanoa?
Mutta eilinen on ohitettu, en uskaltanut käydä tosin vaa'alla tänä aamuna. En ymmärrä miten saatoin ahmia sitä pizzaa, koska aamupaino oli 800 g vähemmän kuin edellisenä aamuna! Eli oikea suunta oli ja meni? Toivottavasti ei. Noh, uuteen nousuun.



Tämä päivä on ollut huomattavasti parempi niin syömisen, liikkumisen kuin mielenkin kannalta - vaikka koeviikko alkoikin. -.- Huomenna viimeinen pakollinen ruotsin koe, JEEE! Pieniä lipsahduksia syömisen kanssa kyllä sattui (esim. valtava määrä muroja, mulle on tullu joku ihme pakkomielle niihin nyt & vähän karkkia), mutta suunta on oikea ja tiedän aikaisemmasta, etten voi tehdä kaikkea hetkessä, vaan minun pitää totutella tähän.

Loppuis vaan nämä loskakelit niin pääsis kunnolla juoksemaan! Oli noloa tänään kun juoksin ja samaan aikaan nostin kaverini ohi ajavalle isälle kättä, niin meinasin vetää oikein kunnolla turvalleni. :D Ihan pakko jakaa teidän kanssa mun tämänhetkinen ykköslenkkibiisi, joka toimii mulle ainakin ihan täydellisesti!


Miten ois, eihän teillä ois kiinnostusta jonkinlaiseen Skinny bitches-haasteeseen vielä ennen kesää? ;)

6 kommenttia:

  1. mikä toi skinny bitches juttu on :D

    VastaaPoista
  2. Kerro vähän tarkemmin haasteesta :>

    VastaaPoista
  3. Oioioii minäkin oottelen jo malttamattomana kesää! Ärsyttää niin vietävästi tuo loskakeli tuolla ulkona, ei meinaan innosta lähtee lenkille ku tietää jo etukäteen että pitää rämpiä loskassa sukat märkinä. argh.

    Niin ja kerrohan vähän lisää tuosta haasteesta, kiinnostuin ;-)

    VastaaPoista
  4. Mä oon mukana haasteessa :) Kerro toki lisää siitä :)

    VastaaPoista
  5. mukana! :) lisäinfoa kaivataan!

    VastaaPoista