maanantai 16. tammikuuta 2012

underneath my skin

there is 
FAT.

Ihraa, rasvaa, suunnattomasti.
Poispoispois.
Vatsani löllyy. Rasva sen alla heiluu edestakaisin.
Mä näen sen.

Miksi löysäilin viime viikon?
Katselin kelloa.
"Oijjoi onpas se paljon, en ehdi lenkille tai tehdä MITÄÄN, että minusta tulisi joskus laihempi!!!!"

Vittu tätä heikkoilua.
Mä haluan pois tästä.

Haluan olla kaunis.
Laiha.
Tyttö, jolla on uskomaton kroppa.
Tyttö, jota toiset tytöt kadehtii ja pojat ihailee.
Mä haluan olla paras.

Mä haluan olla aivan kuin yksi tyttö, jonka tunnen.
Se on luokallani.
Se pukeutuu hyvin.
Sillä on upeat, vyötärölle ulottuvat kultaiset hiukset.
Se on kaunis.
Ja sillä on mielettömin kroppa, jonka olen ikinä nähnyt.
Tiedän, että se treenaa.
Viisi kertaa viikossa juoksua.
Salia.
Zumbaa.
Haluan olla kuin se tyttö.
Se on aivan täydellinen.

Minusta tulee vain parempi, täydellisempi ja upeampi.
Pitää vain tehdä töitä.
Mikään ei tule ilmaiseksi.











I'll be perfect.
I'll do whatever it takes.
I'll do it, my love.

8 kommenttia:

  1. mulla on iha sama tilanne. Haluun näistä helvetin läskeistä eroon!

    VastaaPoista
  2. Pakko kysyä et: etkö ehdi kirjoittaa vai ootko asettanu itelles niin suuria tavoitteita, ettet pääse niihin ja siks et viitsi käydä täällä raportoimassa?

    VastaaPoista
  3. Hei, ihanaa et oot taas alkanu kirjottaan. Oon seurannu sun blogias ja matkaas laihemmaks anonyyminä jo tosi kauan, ja oot inspannu mua tosi paljon. Oon itekki monet kerrat yrittäny laihduttaa, mut sortunu aina. Tällä kertaa aion tosissani. Ois kiva jos kurkkaisit mun blogia, tosin se on ihan surkee tähän sun blogiis verrattuna..

    http://wannabeskinny95.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. tule takaisin! Olen aloittanut oman uuden elämäni ja tarvitsen siihen sinunlaisia taistelijoita.

    VastaaPoista
  5. Pidän blogistasi todella paljon, toivottavasti tuut takasin! :) Sitä odotellessa täytyypi lueskella noita vanhoja postauksia...

    http://youngwildfatfree.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. Ihana blogi ja IHANIA KUVIA ♥ Iteki laihdutan, tosin hieman pienemmällä lähtöpainolla ja tämä blogi + kuvat inspiroi mua tosi paljon (: ! Jatka kirjottelua!

    VastaaPoista
  7. Hei, Blogistani löytyy sinulle tunnustus :)

    VastaaPoista