torstai 12. huhtikuuta 2012

never underestimate your power to change yourself

Hei ihanaiset!

Mulla on ollu tosi kiirettä koko ajan, joten en oo kerenny käydä päivittelemässä tilannetta tänne. No, pääsiäinen meni syödessä (tosi yllätys), koska koko perhe oli koolla ja paaaaljon yhteisiä aterioita ja kieltämättä hyvää ruokaa. Noh, onneksi olen saanut itseni ihan hyvin jo takaisin ruotuun. Löysin nimittäin maanantaipäivänä (jota luulin sunnuntaiksi) tämän alla olevan dieetin ja ajattelin siis aloittaa sen maanantaina. Noh, kun tajusin, että tänäänhän on maanantai, olin jo ylittänyt sen päivän kalorit. Mutta en antanu sen masentaa mua, vaan aloitin sen tiistaina ja oon saanu jopa itseni pidettyä kurissa (säälittävästi vasta parin päivän ajan, mutta silti!).

Painokin on ollut nyt mukavasti laskusuuntainen: tämän aamun paino 57,4 kg!
Tein muuten tässä yksi päivä aivan tosi hyviä jumppavideoita YouTubesta, jotka tosiaankin toimi, huomasi seuraavana aamuna.



Ps. Tapasin muuten aivan järkyttävän hyvännäköisen pojan viikonloppuna, sanotaanko häntä vaikka N:ksi. Ehkä pientä ihastusta on ilmassa. Se oli aivan uskomattoman mukava ja söpö ja kaikkea. Ollaan nyt FB:ssa kavereita, mutta en mä uskalla puhua sille mitään kun se pitäis mua varmaan ihan outona. Ja se asuu yli 300 kilometrin päässä ja lähti sinne takaisin eilen. Silti, tämä on niin jotekin outoa, tuntuu, että se olis aivan huippu tyyppi ja täydellinen. Oh gosh, mä seurustelen J:n kanssa...


9 kommenttia:

  1. Nappasin itellekkin tuon dieetin, täytynee kokeilla ees jollain tasolla! :> En tiiä miten pitkään oot seurustellu tän J:n kanssa mutta voin sanoo näin kohta 5 vuotta seurustelleena, että pieniä tai vähän suurempia ihastumisia tulee kyllä joka suhteeseen. Tai ainakin meidän suhteeseen näitä on mahtunut. :P Mutta pitää vaan tietää mitä haluaa :> Ja kyllähän sie voit kaveripohjalta lähteä tuttavuutta tekemään sen N:än kanssa, ja hyvin kehtaat facessa alottaa juttelun sitähän varten koko naamakirja on perustettu. Jos se pitää sinnuu sen takia outona, niin onko tyyppi sit ees "vaivan" arvonen? :D

    VastaaPoista
  2. Moi, tykkään sun blogista, kirjotat hyvin! Ja ihania kuvia :)

    VastaaPoista
  3. Heiii kirjotteletko vielä? Löysin sun blogin ehkä viikko sitten ja oon nyt lukenu kaikki sun postaukset läpi ja tykkään:) Itekkin yrittelen laihtua, mutta en voi mitään radikaalia tehä kun mua vahitaan niin paljon ja koska harastan nii paljon liikuntaa että sen näkis heti jos en söis yhtää:( Mut tsemppiä sulle, sää pystyt siihe, hyvin menee!:)

    VastaaPoista
  4. Susta on merkintä mun blogissa! :)
    http://kristallimetsa.blogspot.com/2012/05/tunnustus.html

    VastaaPoista
  5. Voi, vähä oon kade niille hmisille, jotka laihtuu kun syö 1100 kcal päivässä :P.
    Jos mä söisin niin paljon paisuisin viikossa ylipainoiseksi!
    En mä ymmärrä miksi, mutta niin se on, tai siltä ainakin tuntuu vaikka liikun paljon tai kaikkee...
    Luotu kai läskiksi... Huoh.
    Mutta tsemppiä sulle :)!

    VastaaPoista
  6. vois iteki alottaa ton dieetin ;) vaik huomen nii ku nyt vast huomasin ton :))
    ja vois kokeilla noit jumppiiki :P

    VastaaPoista
  7. Hei, ootko vielä päivitelly ja vaatiiko tää blogi jonkun salasanan että pääsee lukemaan? Oli niin (th)inspaava että haluaisin lukea... <3

    VastaaPoista
  8. heii missä olet? olen huolissani :(

    VastaaPoista
  9. Hei, liityin lukijaksi ja luin jo kaikki tekstisi läpi! Vaikka näytät lopettaneen blogin käytön jo aikakausia sitten, toivoisin että kuitenkin tulisi edes viimeinen postaus missä kertoisit mitä sinulle kuuluu nykypäivinä:) Toivottavasti näet tämän viestin edes joskus:))

    VastaaPoista